Håber du kan lide det - ellers siger du endelig til
Her er et med en anden skriftype
Det bli’r lidt firkantet at se på, da billederne af dine super skønne bimser er skåret sådan fra fotografens side…
Hvis du ikke bryder dig om dem, skal du tage et nyt billed af hver af dem med hvid baggrund og helst, hvor de sidder op og kigger mod kameraet
[quote=•~ Rikke ~•;529760]Det bli’r lidt firkantet at se på, da billederne af dine super skønne bimser er skåret sådan fra fotografens side…
Hvis du ikke bryder dig om dem, skal du tage et nyt billed af hver af dem med hvid baggrund og helst, hvor de sidder op og kigger mod kameraet :)[/quote]
Ville det ikke være bedre, at opdele banneret i 3 dele en lille del i hver side og en større del i midten hvor teksten er…
Så gør det ikke så meget, at kattene er firkantet, hvis de sidder indeni en boks.
Nøøøj, det var da vist ret dårlig forklaret…men forstod du hvad jeg mente??
Synes de er rigtig fine, men ja, det er synd de er firkantet - Men tror ikke jeg har nogen billeder, som er så gode at man kan “klippe” i dem, så de blir fine …
Hvad med det billede af os sammen, kan det bruges ?
[quote=Sannela;529780]Ville det ikke være bedre, at opdele banneret i 3 dele en lille del i hver side og en større del i midten hvor teksten er…
Så gør det ikke så meget, at kattene er firkantet, hvis de sidder indeni en boks.
Nøøøj, det var da vist ret dårlig forklaret…men forstod du hvad jeg mente??[/quote]
Forstår udemærket hvad du mener
Har prøvet her, men jeg synes, at det så tager fokus fra misserne
Ihhh de er så fine, ærgeligt billederne ikke tillader det … Øv…
men hvor er den tekst fed i den sidste …
[quote=•~ Rikke ~•;529800]Forstår udemærket hvad du mener
Har prøvet her, men jeg synes, at det så tager fokus fra misserne
[/quote]
Tror måske det er fordi du har indkranset firkanterne anderledes nu…
Hvis du nu tager den fine hvide stribe fra nederste billede…og så med samme type stribe laver en lodret streg, ved hver kat…bliver det så ikke bedre??
Her er en udgave med jer alle 3 Det er et super skønt billed Lotte
Ihhh den er fiiin Rikke - Taaak …
[quote=Sannela;529805]Tror måske det er fordi du har indkranset firkanterne anderledes nu…
Hvis du nå tager den fine hvide stibe fra nederste billede…og så med samme type stibe laver en lodret streg, ved hver kat…bliver det så ikke bedre??[/quote]
Øh den skal jeg vist lige have skåret ud i pap
Hvad mener du med en lodret streg ved hver kat :?
Glad for du kan lide det
Hvis du vil have det i en lidt mindre udgave så sig til
[quote=•~ Rikke ~•;529811]Øh den skal jeg vist lige have skåret ud i pap
Hvad mener du med en lodret streg ved hver kat :?[/quote]
En lodret streg, der danner den firkant katten skal være i…
[quote=•~ Rikke ~•;529812]Glad for du kan lide det
Hvis du vil have det i en lidt mindre udgave så sig til :)[/quote]
Det klare jeg selv
Det kan jeg ihvertfald …
Her er det i en lidt mindre udgave
Taak, det er lidt bedre end mit, kan jeg se
Du har jo allerede sat den på :høhø:
Glad for jeg ku hjælpe - du siger bare til en anden gang
Hvis det program du bruger har en “smudge” funktion, kan du også prøve at hive fra katten og ud og på den måde lave “totter”. Det kan godt komme til at se rigtigt ud, især på små billeder
Maange tak Rikke, jeg ser om jeg kan få ordentlige billeder af de små