Banshee og Boxty på World Show

Jeg havde overvejet at få Banshee fotograferet hos Kattefotografen til World Show, selvom jeg stadig synes, kvaliteten af hans billeder er ret svingende. Men da en af mine tidligere skolekammerater, som bor i Aalborg, besluttede sig for at prøve en katteudstilling for første gang i sit liv og samtidig tog sit kamera med, blev det hurtigt afgjort, at jeg ikke havde behov for at betale for billeder på den udstilling :smiley:

Boxty, som var Banshees nabo, tittede også frem fra sit bur, så ham blev der også taget et par billeder af - sammen med hans stolte ejer, Tanja :slight_smile:

Det er bare knald gode billeder :slight_smile:

De er to fine misser :smiley:

Det er da bare blevet nogle rigtigt gode billeder af de to smukke katte og deres mennesker. :slight_smile:

det er altså nogle fantastiske billeder! :smiley:

… og ham Boxty var nær ikke kommet ud af min dør søndag morgen :tihi: han måtte godt være blevet hos mig som sengevarmer :ups:

Skønne billeder, jeg kan især godt lide nummer 2 :slight_smile:

:smelter:

Skønne billeder alle sammen, men det første Wauw! :thumbup:

:smelter:

Åhr du laver nogle GODE mesere Mette.

Smuk og smukkere :slight_smile:

Smukkest er jo herhjemme :wink:

Ja så må I jo selv bestemme om vi taler om ejere eller katte :wink:

Hvor ser I godt ud :hjerte:

[QUOTE=PivC;1129265]Smuk og smukkere :slight_smile:

Smukkest er jo herhjemme :wink:

Ja så må I jo selv bestemme om vi taler om ejere eller katte ;)[/QUOTE]

Har vi for øvrigt stadig en aftale på lørdag?

Yes :smiley: Hvad tid og hvordan og sådan?

Fra morgenstunden :wink: Dvs. kl. 9 i hallen - og hvis ikke jeg lige er i nærheden (men hallen er ikke specielt stor, så jeg er ikke langt væk), må du sige til indtjekket, at du er Gallianos babysitter :smiley:

Okay :slight_smile: Skal nok finde jer :smiley:

Flotte billeder :slight_smile: Banshee er godt nok fin!