Barbie hus til Monster High hus

Nogle af jer ved at jeg har været ved at lave et Barbie hus om til et Monster High hus, og jeg lovede jo billeder af det færdige resultat, så de kommer her.

Det oprindelige hus:

Monster High udgaven:

Så er det bare at håbe at min niece bliver glad for der er mange timer i det hus :kryds:

Wauw, det er godt nok blevet sejt! :thumbup::rock:

Hold da op, hvor er det blevet fedt. :thumbup: Jeg synes faktisk ikke det er særligt pænt, før du malede det, jo selve modellen, men ikke farverne. Så til trods for at jeg har det svært med pink, så gik det fra “det gad jeg ikke eje” til “det gad jeg godt eje” :ok:

Er meget imponeret over det malede, for jeg synes ikke det ser ud som om du har malet det. Godt gået :rock:& tak for kikket.

Tusind tak :ups: altså tæt på kan man selvfølgelig godt se det ikke er fra fabrikken - der er f.eks. et par birma hår, der har klistret sig fast i lakken hist og pist :wink: og så gik der lidt af, da huset skulle klikkes sammen. Men i det store hele er jeg meget tilfreds med resultatet :slight_smile:

I har måske fået sorte og lyserøde birmaer? :slight_smile:

Det er meget fint. Du har en heldig niece. Jeg tænker, det bliver endnu sjovere, når du nu snart skal lave den slags til din egen :slight_smile:

[QUOTE=galath;1204996]I har måske fået sorte og lyserøde birmaer? :slight_smile:

Det er meget fint. Du har en heldig niece. Jeg tænker, det bliver endnu sjovere, når du nu snart skal lave den slags til din egen :)[/QUOTE]

Ha ha det kunne vi godt have haft :tihi: men jeg malede det uden at have kattene med ude :wink: desværre tog lakken stadig imod da jeg tog huset ind.

Ja, det er hyggeligt. Næste projekt er en sommerfugle-uro til min datter og Halloween græskar :slight_smile:

og tak :slight_smile: jeg glæder mig til at se min nieces reaktion :slight_smile:

Enig med de andre, totalt sejt!

Hvordan har du malet det? Og adskilt de to farver? Alle dele fra hinanden og spray, eller?

Super cool.

Af en eller anden grund får jeg associationer til denne video, når jeg ser din kreation.

[QUOTE=Eife;1205066]Enig med de andre, totalt sejt!

Hvordan har du malet det? Og adskilt de to farver? Alle dele fra hinanden og spray, eller?[/QUOTE]

Jeg har rådført mig med min svoger, der maler graffiti, og jeg har derfor købt Montana spraymaling Run For Cover - Danmarks største udvalg af kunst- og graffitiartikler samt hiphop på vinyl Jeg har brugt 2 sorte, 2 pink, 1 sølv og 3 mat lak.
Jeg tog alle delene af huset bortset fra tagene. Jeg malede først tagene pink og så dækkede jeg dem med plastik og malertape. Så malede jeg huset sort. Alle delene skilte jeg så meget som det kunne lade sig gøre, og så brugte jeg malertape til resten.
Det tog meget lang tid at skille det ad - en del af tingene skulle klikkes på huset, og det var ligesom “groet” fast pga. skidt. Men med en masse grundrens ind i alle revnerne, så gav det sig til sidst. Det vanskelige var at nogle steder var det så skruet på, og det var ikke sådan lige til at se alle steder, så det var temmelig bøvlet. Men det lykkedes :slight_smile:

Min veninde har syet dyne og puder til seng og sofa, og gardinstoffet fandt vi også i hendes restekasse. Det har jeg sat på huset med velcro.

Edit: og alle klistermærkerne sad godt fast! Men de måtte overgive sig da jeg fandt rensebenzinen frem :wink:

Det har kostet omkring 500 kr inkl køb af hus.

Jeg tænker da, at tilførte birmahår må være prikken over i’et - er Barbieverdenen ikke også sådan lidt plysagtig :høhø:

:ok: :ok: :ok:

Hold da fast, hvor er det blevet flot !