Bare fordi man hedder johnny

så skal man ha et kondom opkaldt efter sig, jeg syntes det er rigtig øv at blive sammenlignet med en knaldhætte

Jaja Johnny der er nu osse mulighed for at købe en t shirt i netto med teksten:

Go for it Johnny

Sådan en ønsker min Johnny sig (altså ham jeg deler avis og bord med gg)

de er nogen der mener det der “Johnny be good” meget bogstaveligt :slight_smile: -LOL

[quote=Mig og Mille T;74250]Jaja Johnny der er nu osse mulighed for at købe en t shirt i netto med teksten:

Go for it Johnny

Sådan en ønsker min Johnny sig (altså ham jeg deler avis og bord med gg)[/quote]

har godt set det og har overvejet den, men det er nu stadig noget pjat

Ja…jeg tror også, at der er rigtig mange “Brian’er”, der er lidt trætte af Brianhistorier :eek:

Ja det er jeg helt sikker på der er -tihi Vi kender nemlig en Brian og det er ikke få gange han må stå for skud. For fanden Brian…

Johnny du burde være stolt af at få et kondom opkaldt efter dig. Tænk at stå for noget der er sikker…

Hehe, Jeg har også en Johnny tror han bliver stolt :slight_smile:

Det er da ellers en flot beskrivelse de levere af Johnny.

“Altid klædt på til fest er Johnny en oplevelse i sig selv. Han ser godt ud og har oven i købet en god smag. Ved særlige lejligheder klædt på med dimser og dutter, men det er selvfølgelig mest for at få lidt fis i gaden”.

“Man kan sige meget om Johnny, men han står ikke tilbage for noget eller nogen. Og det skal du tage helt bogstaveligt. Johnny er ikke bange for noget som helst og er med på den værste. Eller som Pippi Langstrømpe siger det: Altid med på en leg”.

Johnny er da et knald godt navn -tihi-tihi-tihi-tihi-tihi

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Go… Go Johnny go go go-LOL-LOL

op og stååååååååååååååå Johnny :slight_smile:

-LOL -LOL -LOL

Nej spøg til side, synes da det er et ok navn. :slight_smile:

[QUOTE=Johnny;74240]så skal man ha et kondom opkaldt efter sig, jeg syntes det er rigtig øv at blive sammenlignet med en knaldhætte

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1092214.ece[/QUOTE]

Syntes nu det er knald fleksibelt:-))

[quote=Johnny;74240]så skal man ha et kondom opkaldt efter sig, jeg syntes det er rigtig øv at blive sammenlignet med en knaldhætte

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1092214.ece[/quote]

Se det fra den lyse side Johnny, i det mindste var det ikke et afføringsmiddel eller noget andet klamt der blev opkaldt efter dig -LOL

Ja og min storebror hedder Brian og han er noget af det mest rolige ever! sÅ afliv venligst den myte! -tommelned

Ja jeg kender altså også en Brian med hjerne og ham kan Anja Andersen stå inde for. -tihi

Årets julegave til Johnny - i Netto - lækker indkøbs stofpose i flere farver hvorpå der står Johnny og noget mere:-)