Hvad sker der lige der Lyder ret vildt med forgiftninger, spionase, skud osv…Er da lige til en krimi film kan det virkelig være rigtigt:surrender1:
det lyder ikke usandsynligt…
når jeg tænker på hvad Pjort og jeg måtte lægge ryg til som helt almindelige konsulenter - så er det slet ikke usandsynligt at de har oplevet de ting…
Linket virker ikke?
nej siden er ret hurtigt pillet ned :S nåede at læse det i formiddags…
Jeg nåede at se den. Uden dokumentation virkede det lidt langt ude for mig, men hvem ved… :?
Jeg har teksten tilgængelig, da jeg har browseren med den i stående åben.
Men den må man nok ikke lægge ind her…
Måske i hulen eller superhulen, der er den jo ikke offentlig tilgængelig
ellers vil jeg gerne have den på PB
MVH
Gitte
[QUOTE=GitteS;668189]ellers vil jeg gerne have den på PB
MVH
Gitte[/QUOTE]
Er sendt for lidt siden…
Hvis andre vil ha’, så send en PB, det er ikke sikkert jeg kigger i denne tråd så ofte
En knap så dramatisk forklaring:
Ved dekret af 22.08.2011 har Skifteretten i Helsingør taget
…
under konkursbehandling efter begæring modtaget den 24.05.2011.
Skyldner har drevet virksomheden Dansk Barf Center, Formervangen 34, 2600 Glostrup, CVR-nr. 21059692, og Dansk Barf Center, Klosterengen 137, 4000 Roskilde, med samme CVR-nr.
…
Retten i Helsingør, den 22.08.2011.
vh
Andreas
Dansk Barf Center lukker! anonym påstand i den her… Havde de virkelig ikke dyrlæge licens i deres barf klinik yikes:
hahaha…ja verden vil sgu åbenbart bedrages.
og m.h.t. de dramatiske hændelser, så må de jo…om de da har fundet sted, hvilket nok er tvivlsomt, kunne dokumenteres ud fra anmeldelser til politiet…
Men det lyder selvfølgelig mere spændende at måtte lukke biksen fordi man frygter for levende væseners sikkerhed…end at sige man er gået på røven økonomisk…
Hvad folk dog ikke forfalder til…
Jeg var også skeptisk i starten nu tror jeg mest på en røver historie hvis det er sandt de ikke havde dyrlæge licens. Ved de f.eks prøvede at sælge easy barf de selv havde udviklet hvilket ifølge folk med flere års erfaring i at barfe er UEGNET som rovdyrs mad. Der var da også ildere der fik forstørrede organer af det hvor de påstod det bare var fordi ejer havde brugt det forkert. Så at de ikke var specielt dygtige til barf vejledning vidste jeg…men troede da deres klinik blev drevet af en med licens og ikke bare en der påstod han var (var aldrig derinde). Kan man mon undersøge om de har arbejdet uden licens?
Hvis det er de samme mennesker bag, så har butikken som lå i Glostrup været lukket i hvert fal´d siden sidste år…
Jeg var kort inde hos dem, netop fordi jeg jo råfodrer hundene, men jeg må indrømme, at jeg IKKE ville betale 1700 kr pr hund for at de skulle give et bud på, hvad mine hunde skal spise… Det har jeg ligesom selv helt styr på
Linket virker fint hos mig…
[QUOTE=Ann K;672726]Hvis det er de samme mennesker bag, så har butikken som lå i Glostrup været lukket i hvert fal´d siden sidste år…
Jeg var kort inde hos dem, netop fordi jeg jo råfodrer hundene, men jeg må indrømme, at jeg IKKE ville betale 1700 kr pr hund for at de skulle give et bud på, hvad mine hunde skal spise… Det har jeg ligesom selv helt styr på :)[/QUOTE]
Ann det er dem som ejer selve Dansk Barf Center som har haft samarbejde med Glostrup og andre, som et slags “forhandlerskab” kan man sige. Så både ja og nej med svaret på at det er de samme der står bag.
Ja for siden er oppe igen