BARF Produkter

Winnie, i superbest kan jeg få frosne kyllingehjerter - og skal fluks ind og se de nyeste billeder af tøsen :slight_smile:

Solveig, du skal passe på at din kat ikke bliver fejlernæret, hvis hun kun spiser RENT
kød. Så får hun altså ikke alle de næringsstoffer, vitaminer, mineraler og andet, som hun har brug for. I naturen spiser katte hele byttedyr og dermed også maveindhold, knogler og lignende.

Mange hilsner
Mariann

[quote=dK Gugs;395483]Winnie, i superbest kan jeg få frosne kyllingehjerter - og skal fluks ind og se de nyeste billeder af tøsen :slight_smile:

Solveig, du skal passe på at din kat ikke bliver fejlernæret, hvis hun kun spiser RENT
kød. Så får hun altså ikke alle de næringsstoffer, vitaminer, mineraler og andet, som hun har brug for. I naturen spiser katte hele byttedyr og dermed også maveindhold, knogler og lignende.

Mange hilsner
Mariann[/quote]

Det er jeg godt klar over. Jeg drysser felini complete over, så jeg er sikker på hun får det hun skal have.

Ann: Så der er det samme i hundepakkerne som kattepakkerne? Det er jo en lidt anden pris med de større pakker :slight_smile:

Bernie elsker råt :slight_smile: Skal også blive bedre til at få taget noget op til ham. Freja er ikke meget for sådan noget, hvor man skal flå og rive… Bernie spiser gerne et HELT kyllingelår på nær de sidste 2/3 dele af benet… :slight_smile: Havde købt noget råt til Freja, som hun ikke ville vides af. Bernie eeelsker det! Det er lige så han sitre og stadig forsøger at spærre ben for mig selvom han har spist det hele… :wink: