Basserne 15 uger + familie

Nu er det igen ved at være længe siden jeg sidst viste de frække basser frem, men her er de så i lidt forskellige situationer.

Lige et rigtig godt til Ingrid :slight_smile:

Og ja i forbindelse med sygdom er der så spist i sofaen, med dette til følge :ups:

Og under helt normale omstændigheder ville dette ikke være et syn man fik herhjemme.

Åh hvor er de skønne :hjerte:
Det er da den rene tortur for Ingrid :tihi:
Hilsen Lisbeth

Mmmmmmmm Pizza! Følger katten med pizzaen? <3 Skønne billeder og dejlige missere!

Hvor er de superdejlige :hjerte::hjerte: Hele familien. Jeg får næsten helt dårlig samvittighed over at splitte dem op, når jeg ser de første billeder. De er godt nok glade for hinanden alle fire.

Dejligt billede af Asani - det er tydeligt, at han er en kvik lille fyr :tihi: Og sikke nogle flotte ører! Til gengæld skal han altså ikke regne med at blive fodret med pizza, når han kommer herned :høhø: Er det Abasi, der tager for sig på det sidste billede?

[QUOTE=galath;564933]Hvor er de superdejlige :hjerte::hjerte: Hele familien. Jeg får næsten helt dårlig samvittighed over at splitte dem op, når jeg ser de første billeder. De er godt nok glade for hinanden alle fire.

Dejligt billede af Asani - det er tydeligt, at han er en kvik lille fyr :tihi: Og sikke nogle flotte ører! Til gengæld skal han altså ikke regne med at blive fodret med pizza, når han kommer herned :høhø: Er det Abasi, der tager for sig på det sidste billede?[/QUOTE]

Nej det er vist Asani, jeg lagde ikke helt mærke til det, da vi kæmpede med at holde dem begge væk. Men synes ørerne ser lidt mere spidse ud end Abasi.

Men de spiser også gerne sundt, såsom iceberg, agurk og peberfrugt. :tihi: Mærkelige kræ, for det gør hverken Anabell eller Figga, så det er ikke noget de har lært fra dem.

Hov, og dårlig samvittighed skal du ikke få. For Asani får jo 2 andre legekammerater, og Abasi har jo mor og far tilbage herhjemme.

Skønne billeder :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg kan se, de er ved at blive opdraget til at blive rigtige abyer :høhø::høhø:

Super skønne billeder - Jeg er totalt vild med missens udtryk på det sidste billed :wink:

Ja, der er helt sikkert et lille rovdyr indeni. :smiley:
Hvor er de blevet store og flotte. Tak for kigget. :slight_smile:

:hjerte: sikke nogen dejlige billeder…
Det sidste… :love2:

[QUOTE=Temple Bar;565003]Skønne billeder :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg kan se, de er ved at blive opdraget til at blive rigtige abyer :høhø::høhø:[/QUOTE]

Ja det er enhver opdrætters pligt at spolere sine killinger inden de flytter hjemmefra. :stuck_out_tongue:

Skønne billeder :hjerte:

Dejlige billeder af hele familien, og selvfølgelig spiser aby’er da pizza! og alt muligt andet … :slight_smile:

Sikke nogle fantastiske billeder :love2: