Basserne

Jeg får taget rimelig mange billeder for tiden, og for at skåne jer for min begejstring over dem, så nøjes med at vise 2 rigtig gode frem. :smiley:

De er blevet mere mobile og små slås i fødekassen, hvilket er rigtig morsomt at være observatør til. De er nu 2 uger og 3 dage og Abasi har ramt de 400g, med bror Asani lige i hælene med 388g.

Abasi

Asani

Nårh hvor er de søde :wehuu:
Ja nu begynder de at blive sjove :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Det er jo også FED & FED :rock:
NUI de er lækre :wehuu:

De bliver bare dejligere og dejligere :hjerte:

Hvem er det nu, der er hvem? Hvem er skrighalsen, og hvem er den rolige?

[quote=galath;516119]De bliver bare dejligere og dejligere :hjerte:

Hvem er det nu, der er hvem? Hvem er skrighalsen, og hvem er den rolige?[/quote]

Øverste billede, Abasi er den rolige
Nederste billede, Asani er skrigehalsen. Men han er faktisk ikke så slem til at skrige mere, bare han får nærkontakt af brormand, mor eller en af os mennesker.

Nårh … hvor er de dog skønne :inlove:

:besvimer::besvimer::besvimer: Hold nu op hvor er de bare skønne :hjertehop::hjertehop::hjertehop:,

OMG de er ALT for nuttede :besvimer: :hjertehop: Dem må du meget gerne vise noget mere frem :høhø:

Hvor er de bare for dejlige :wehuu::wehuu:

Her i huset skubber vi os stadig frem, men det går godt nok stærkt. Jeg glæder mig til næste stadie :thumbup:

Og jeg er lidt forkælet af min svigerfar, for han har lovet at lave en kravlegård i plexiglas til killingerne. :thumbup:

ååh nej sikke skønne julebasser , de mangler kun jule glasuren :høhø:
De er bare super lækkere:wehuu::wehuu:

-wehuu hvor er de skønne -wehuu

Nurh, hvor er de kære. De ser bare så bløde og krammebamse agtige ud -love

Jeg er helt enig med Rikke L - dem viser du bare nogle flere billeder af :smiley:

Nåårh hvor er de skønne begge 2, men jeg er altså helt skudt i Abasi :love:

Hvor er de dejlige, sådan et par små trunter :wehuu:

De er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nuser!! :hjertehop::hjerte::hjerte::hjerte:

Ja han har altså også vundet lidt ekstra af mit hjerte, måske fordi han umiddelbart ligner hans far meget, både i udseende og sind. Så foreløbig er det ham jeg beholder, men det kan jo ændre sig, for måske Asani udvikler sig bedre end Abasi, og det er jo vigtigt når det er til udstilling jeg skal bruge ham.

Måske jeg kunne få lidt konstruktiv kritik fra de andre abyopdrættere herinde. Ved godt de ikke er så gamle endnu, og meget kan ændre sig, men det kunne være lærerigt for mig at høre efterhånden som de vokser.

Det er jo svært i den alder :slight_smile:
Jeg synes klart Abasi er den pæneste på de fotos. Han ser ud til at få fin hovedtype, dog ser hans ører små ud.

Asanis hovedform er lidt underlig - ved ikke om det bare er fotoet?

Meeen … om et par uger kan man nok bedre vurdere dem :slight_smile:

Åååhh :wehuu: Hvor er de bare kramme dejlige begge to :hjertehop: