Jeg får taget rimelig mange billeder for tiden, og for at skåne jer for min begejstring over dem, så nøjes med at vise 2 rigtig gode frem.
De er blevet mere mobile og små slås i fødekassen, hvilket er rigtig morsomt at være observatør til. De er nu 2 uger og 3 dage og Abasi har ramt de 400g, med bror Asani lige i hælene med 388g.
[quote=galath;516119]De bliver bare dejligere og dejligere
Hvem er det nu, der er hvem? Hvem er skrighalsen, og hvem er den rolige?[/quote]
Øverste billede, Abasi er den rolige
Nederste billede, Asani er skrigehalsen. Men han er faktisk ikke så slem til at skrige mere, bare han får nærkontakt af brormand, mor eller en af os mennesker.
Ja han har altså også vundet lidt ekstra af mit hjerte, måske fordi han umiddelbart ligner hans far meget, både i udseende og sind. Så foreløbig er det ham jeg beholder, men det kan jo ændre sig, for måske Asani udvikler sig bedre end Abasi, og det er jo vigtigt når det er til udstilling jeg skal bruge ham.
Måske jeg kunne få lidt konstruktiv kritik fra de andre abyopdrættere herinde. Ved godt de ikke er så gamle endnu, og meget kan ændre sig, men det kunne være lærerigt for mig at høre efterhånden som de vokser.