"Bastarderne", 7 uger

Så fik vi taget billeder igen, og “bastarderne” er nu blevet 7 uger :slight_smile:

Bellatrix Lestrange:

Blondie Bear:

Bloody Mary:

Baron Blitzkrieg:

Der er flere billeder på facebooksiden :slight_smile:

Bellatrix er klart min favorit her :hjerte:
Det første billede af hende er kanon godt :thumbup:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1117113]Bellatrix er klart min favorit her :hjerte:
Det første billede af hende er kanon godt :thumbup:[/QUOTE]

Hun er også min favorit - jeg er ikke sikker på, at jeg kan sælge hende :ups:

Ihh de er smukke alle sammen:smelter:

Baronen har fra start været min favorit, men faldt også for Bloody Mary i går :inlove:

Suk, hende der Bella :hjerte:

Åhh, sort/hvid er bare min store favorit! Og begge de to sort/hvide tøser i dette kuld er lige til at spise! :smelter:

De er godt nok nuser - Sjovt nok er det selvfølgelig de to striber der er mine favoritter :tihi: Og Blondie Bear mest af alt :hjerte:

Det er vold mod sagesløse at poste billeder af sådan nogle lækre katte! Jeg ville ikke kunne vælge blandt dem, de er hver især lækre :hjerte:

Jeg synes, baronen ser mig lidt klatøjet ud. Er han træt i dag? :slight_smile:

Nej, de ser faktisk ret kvikke ud i betragtning af, hvad de blev udsat for i går :høhø:

Åh Bella :smiley:

De er jo noget mere “uensartede” :tihi: end det andet kuld, men også kønne. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Suk med suk på… :brist:

De ser skønne ud!

De er så smukke :wehuu:

Hvis det ender med det, så behøver jeg ikke blive ved med at gå og overveje, om hun måske skal flytte herhjem :høhø: Det er sikkert også bedst for min økonomi og fremtidige boplaner, omend det nok begynder at blive rent hypotetisk, når først man når over 2 dyr :tihi: Hun er altså bare så utroligt smuk :hjerte:

Bella er så smuk, og jeg synes det er på sådan en gavtyv måde, hvordan er hun egentlig i sindet? Ja, de er jo søde allesammen og selvom det er upsér så skal de nok hurtig blive afsat :slight_smile: men jeg synes nu også, at Bella skal blive hjemme :slight_smile:

Udover at være smuk, så er hun også supersød :slight_smile:

På den anden side, hvis I skulle beholde en, burde det vel næsten være en af de korthårede. Som en slags souvenir… :slight_smile:

Det hjælper jo ikke, når det nu er Bella, vi er faldet for :wink:

Hvor er de altså nuttede! Som så mange andre er jeg osse helt væk i Bella… :hjerte: