Så lykkedes det endelig af få et anstændigt billede af Bastian. Han bliver ofte vild beæret over at jeg vil fotografere ham og kommer hen til mig. Derved spoleres billedet totalt. Det gjorde han faktisk også i dag men jeg nåede lige at få et par gode billeder af ham.
Flotte Bastian i en solstråle !!!
I en solstråle ja. Derfor var stedet så godt.
Enig. Det er et rigtigt godt billede af den flotte fyr.
Han ser bare så rar ud, din Bastian.
Han ser sød og venlig ud - sådan lidt benovet synes jeg :høhø:
Kender godt det med at det eneste man får på billedet er en kæmpesnude eller et øje eller halen
Godt at digital kammeraet er opfundet
[QUOTE=Teresa Guldager;729979]Han ser sød og venlig ud - sådan lidt benovet synes jeg :høhø:
Kender godt det med at det eneste man får på billedet er en kæmpesnude eller et øje eller halen
Godt at digital kammeraet er opfundet [/QUOTE]
Det der er en af grundene til at jeg ikke har ret mange billeder af Adelie. Hun skal ALTID stikke sin snude helt ind i linsen… LOL
Og hvor er det et lækkert billede af en lækker kat!
Bastian er en godmodig herre som nyder alles gunst selv de gamle moggers som ellers kun tolererer dem selv. Han kender sin plads når alle vil til. Han danner altid agterlanterne og møver sig aldrig frem foran nogen. Tænk at det kan ses på et billede.
Det gør jo kun billedet endnu bedre, at du lige har ramt en positur og et udtryk, der er fortæller noget væsentligt om hans temperament.
Hvor er han sød, og et dejligt sind har han åbenbart også:hjerte:
smuk ung herre :love2:
med et flot navn:cool2: