Batman væk

I går havde Batman, været her et døgn. Alt gik bare perfekt. Men pludselig kunne vi ikke finde ham. Vi brugt 2 timer til at splitte huset af, for finde ham. Men ingen Batman, han måtte være kommet ud. Men hvordan? tjekkede løbegården for smut veje og fandt en lillebitte mulighed.
Hvad skulle vi nu gøre? Jeg gik igang med at lave efterlysningsseddler og var ude i området og sætte de første 30 op. Min mand ledte udenfor, men uden held. Jeg tuede som en stukken gris .
Så gik jeg hjem for at lave flere sedler og ringer til Batman’s opdrætter, for at fortælle hende, den triste nyhed. Mens jeg gjorde dette, kaldte min mand på mig. Batman var hjemme og hvade været det hele tiden.
Han er en helt fantasisk kat:hjerte:, nu her efter 2 døgn er han bare en super kælen kat.Han har taget de 5 andre med storm og selvfølelig også os.

det var godt at han er hjemme.
det er de mest utrolige steder en kat kan gemme sig

Ja, vi ved stadig ikke hvor han havde gemt sig.
Men jeg må have glemt at pille en seddel ned. For der var en der ringede i dag og mente at have set ham. Men ville først fortælle mig hvor, når han fik den dusør, jeg havde udlovet.

xz2222

[QUOTE=irene;588848]Ja, vi ved stadig ikke hvor han havde gemt sig.
Men jeg må have glemt at pille en seddel ned. For der var en der ringede i dag og mente at have set ham. Men ville først fortælle mig hvor, når han fik den dusør, jeg havde udlovet.[/QUOTE]- Det kan godt være, at det er mig, der mærkelig, men plejer man ikke først at få dusøren hvis man rent faktisk er medvirkende,
f.eks. via oplysninger, til at finde katten? :gruble:

Dejligt, at I fandt Batman igen. Der er ikke noget værre end ikke at kunne finde sin kat. Det kan være at han havde gemt sig i
sin hemmelige, underjordiske hule. :høhø:

[QUOTE=Maibrit;588852]- Det kan godt være, at det er mig, der mærkelig, men plejer man ikke først at få dusøren hvis man rent faktisk er medvirkende,
f.eks. via oplysninger, til at finde katten? :gruble:

Dejligt, at I fandt Batman igen. Der er ikke noget værre end ikke at kunne finde sin kat. Det kan være at han havde gemt sig i
sin hemmelige, underjordiske hule. :høhø:[/QUOTE] Ganske enig, men hvis han havde været væk, ville jeg have gjort(næsten) alt for få ham hjem igen. Måske glemt at tænke mig om.

Syntes bare det er trist, at der nogen, der vil udnytte andres sorg.

[QUOTE=irene;588856]Syntes bare det er trist, at der nogen, der vil udnytte andres sorg.[/QUOTE]- Det var også min tanke. Det virker da snarer som “afpresning” for der er jo ingen garanti for at den kat man har set rent faktisk er den rigtige, og så er man i mit lille hoved ikke berettiget den dusør, som man vil have på forskud. Sikke en indstilling at have. :thumbdown:

Det er ikke bare trist, det er usmageligt. Fy for pokker!! :censur:

Han har sikkert ligget inde i et skab og grint af jer mens i løb rundt og splittede hele huset ad… :tihi:

Godt at han valgte at kigge frem fra sit skjul… :smiley:

Synes det er dybt usmageligt og under al kritik at nogen ringer med oplysninger om ens forsvundne kat, men ikke vil sige hvor man har set den, før dusøren kommer på bordet…:thumbdown: Som ejer er man jo nærmest parat til hvad som helst, når ens lille kat er væk, og måske ikke lige tænker sig om i situationen…

Jeg har slet ikke ord for den slags mennesker… :gal:

Puha, en forskrækkelse den lille bandit har givet jer!

Godt han dukkede op igen :ok:

Sjovt som katte kan finde nye - og hemmelige - gemmesteder, selvom man har boet det samme sted i årevis… :?

Eiiiiij, jeg kan lige forestille mig jeres panik.

GODT at han valgte at dukke op fra sit skjul :slight_smile:

Nu må han altså gerne leve op til filmtitlen: Batman Forever :tihi:

Godt, at han ikke var væk. Jeg har prøvet noget ligende… Med Viola efter hun kun havde været her i en uge… Hun var væk i fem timer - var igennem samme seance som dig… Pyha - ved præcis, hvordan du har haft det - rædsomt!!

Sparta lige da jeg fik hende hjem, og hun ENDELIG turde bevæge sig, blev hun også væk… Hun havde da bare lagt sig ind undersengen… Men ikke nok med det, mellem sengen og en opbevaringskasse… måtte flytte og løfte sengen for at få hende ud… der lå hun da godt !

Godt du fandt ham.

Du er desværre ikke den eneste der har oplevet at blive forsøgt afpresset…

For nogen tid siden var vi flere der på samme dag blev kontaktet af en mand der forsøgte at få penge ud af os - uden han havde vores forsvundne dyr.

Der står lidt om det et sted herinde