Battlestar - aka Regitze

hej alle sammen

Jamen jeg er Battlestar (efter mit stamnavn) - i privatlivet bedre kendt som Regitze eller “skat” -høhø

I hverdagen deler jeg seng og bord med PeterPlys og vi har liv, firma, bolig og vidunder-MCO-kattene Ramses og Sethi sammen [cat01.gif] + -møzkram + -fløde

Jeg er uddannet cand.merc.dat og arbejder til hverdag sammen med min bedre halvdel som web-analytiker. Det lyder frygtelig fint, men i praksis analyserer vi blot brugernes adfærd på fx hjemmesider, intranets og e-shops. Dvs. at vi kan meget præcist finde ud af hvordan brugerne navigerer og dermed hjælpe virksomheder til at tjene eller spare penge på deres eksisterende web-løsninger… det er et hit for mange virksomheder!!

Gennem en lang og indviklet historie blev jeg sammen med PeterPlys teknisk admin på http://www.KatteGale.dk - det har været et skønt projekt og meget meget givende at se det vokse…

Men når jeg ikke arbejder eller administrerer kattegale mennesker, så elsker jeg at være kreativ i køkkenet, lave is og kager, holde familiefester, have venner på besøge og i det hele taget bare være social… alt sammen HELST med misserne lige midt i det hele… [cat-aquarium.gif]

Ramses og Sethi er mors små centrum-misser - de er lavet af velcro og sidder fast på mig såsnart jeg er inden for dørene… det er jo helt uimodståeligt…

Så alt i alt… jeg er pigen med verdens dejligste forlovede og smukkeste katte og sødeste forældre der bare elsker livet… helt igennem

så knus og -pote dask til jer alle sammen… og glæder mig til at læse alle jeres spændende indlæg

Kæmpe bølge til dig Miss T -storrespekt

At byde dig og Peterplys velkommen er simpelthen det bedste jeg kunne bruge tiden på -bananer

yaaaaaaah [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Hey Miss T…

Et stot Hurra og rigtig godt gået…

Det er bare rigtig godt det, du og din helt egen peter plys har lavet…

Velkommen til dig

hey hooo

super stort velkommen til dig og peter plys, det er bare så dejligt at i vil bruge tid og energi på at lave så godt et site for os kattetosser.

super stort krams herfra

Ja, velkommen…hmmm…det lyder lidt forkert, du har jo selv skabt dette emperie -engel

Jeg vil gerne takke dig for den sublime indsats, som du og din bedre halvdel har ydet for, at dette forum kunne blive en realitet. Jeg glæder mig over den positive tone og de mange gode intentioner.

Jeg sender knus, bukker og nejer og alt muligt andet. Tak for din indsats. -engel

Regitze - du kom pludselig indad “bagdøren” i en “tilfældig” tråd på KG om en slankekur -høhø Det er en meget stor glæde for mig, atter engang at byde dig velkommen her. Din optimisme, hjælpsomhed og dit overblik er nogle af de egenskaber, jeg sætter stor pris på hos dig.

Så et kæmpe velkomstknus til dig fra mig -HUG og lige en blomst -blomst

Jeg er simpelthen nødt til at bukke mig i støvet, for dit store arbejde og dit engagement i dette forum.

Hvor er det dejligt at se mennesker, med sådan en iver …

Velkommen (det lyder lidt skørt men du får nu en velkomst alligevel) -engel

Stort -velkommen herfra.

Hvor er det dejligt, at I har lavet dette nye forum -ROCK

Kære Regitze

En velkomst er sandelig ikke overflødig selvom du og Peter Plys er ophavsmænd bag dette fantastiske forum.

Sikke en ildsjæl!! Positiv, venlig, humoristisk, kompetent og hjælpsom pige!!!

Det KAN man kun beundre og værdsætte!

-HUG -gruppekram

Miss T, hvad skulle vi dog gøre uden dig - VELKOMMEN -respekt

Velkommen Miss T…

endnu engang vil jeg gerne takke for det fantastiske arbejde du har lavet, med denne her side… -storrespekt

Selvføligelig også stort velkommen til dig [bigloony]

Super arbejde i har lavet, og glæder mig vildt til det færdige resultat.

Velkommen Miss T -bear

Kan kun tilslutte mig de andre… Det er et kanont stykke arbejde dig og gemalen har fået fra hånden -weee

-bravo -ROCK -HUG

. . . . . . . . . . . . . . . -blomst . . . . . . . . . . -blomst . . . . . . . . . . . -blomst . . .
. . . . . . . . . . . . . . . -blomst . . . . . . . . . . . . . . . -blomst
. . . . . . . . . . . . . . . . . :. -blomst . . . . . . . . . . . . . . . -blomst

Velkommen Miss T

Jeg kan kun tilslutte mig det som der allerede er sagt og kan ikke finde andre ord der roser dig og gemalen nok…

x 2

velkommen til -blomst

Hej
Så dukkede du også op i min indlæg tråd [bigloony]
Så du får lige en hilsen og -thumbs for det super arbejde i har gjort og fået tid til -storrespekt
Web-analytiker okayyyyy DET havde jeg lige misset - så forstår jeg visse ting og tak for hjælpen -høhø

tak tak alle sammen [bigloony]

det har i sandhed været en fornøjelse og at se det vokse så sig så stort og blive fyldt med så mange glade sjove mennesker har været en gave

-kramer til jer alle sammen

Hej og velkommen -velkommen