Battlestar - aka Regitze

hej alle sammen

Jamen jeg er Battlestar (efter mit stamnavn) - i privatlivet bedre kendt som Regitze eller “skat” -høhø

I hverdagen deler jeg seng og bord med PeterPlys og vi har liv, firma, bolig og vidunder-MCO-kattene Ramses og Sethi sammen [cat01.gif] + -møzkram + -fløde

Jeg er uddannet cand.merc.dat og arbejder til hverdag sammen med min bedre halvdel som web-analytiker. Det lyder frygtelig fint, men i praksis analyserer vi blot brugernes adfærd på fx hjemmesider, intranets og e-shops. Dvs. at vi kan meget præcist finde ud af hvordan brugerne navigerer og dermed hjælpe virksomheder til at tjene eller spare penge på deres eksisterende web-løsninger… det er et hit for mange virksomheder!!

Gennem en lang og indviklet historie blev jeg sammen med PeterPlys teknisk admin på http://www.KatteGale.dk - det har været et skønt projekt og meget meget givende at se det vokse…

Men når jeg ikke arbejder eller administrerer kattegale mennesker, så elsker jeg at være kreativ i køkkenet, lave is og kager, holde familiefester, have venner på besøge og i det hele taget bare være social… alt sammen HELST med misserne lige midt i det hele… [cat-aquarium.gif]

Ramses og Sethi er mors små centrum-misser - de er lavet af velcro og sidder fast på mig såsnart jeg er inden for dørene… det er jo helt uimodståeligt…

Så alt i alt… jeg er pigen med verdens dejligste forlovede og smukkeste katte og sødeste forældre der bare elsker livet… helt igennem

så knus og -pote dask til jer alle sammen… og glæder mig til at læse alle jeres spændende indlæg

Kæmpe bølge til dig Miss T -storrespekt

At byde dig og Peterplys velkommen er simpelthen det bedste jeg kunne bruge tiden på -bananer

yaaaaaaah [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Hey Miss T…

Et stot Hurra og rigtig godt gået…

Det er bare rigtig godt det, du og din helt egen peter plys har lavet…

Velkommen til dig

hey hooo