Be' om krydsede fingre for Gizmo

Jeg håber ikke jeg får brug for dem…men med de elefanter der allerede tramper rundt i min mave, vil jeg sætte stor pris på dem.

Gizmo skal til tandlægen i morgen -what og have renset tænder og jeg er SÅ nervøs at det halve kunne være nok.

Det er første gang i den tid jeg har haft ham at han skal i narkose og han er trods alt ti år gammel.

Ved godt det nok skal gå…men jeg er altså et bævrende nervevrag alligevel
-jegkrydser

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Jeg krydser alt hvad jeg kan… Håber at han klarer tandrensningen med bravour…
-thumbs -love

Han skal nok klare den flot. Han er jo en dygtig misser -thumbs -love

det skal nok gå 100% super :slight_smile: Gizmo bliver en fiin misser…

Stor -kramer og -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

-jegkrydser -jegkrydser alt hvad jeg kan for at han kommer rigtig godt igennem det og er hurtig frisk bagefter.

Det klarer min yndlings Gizmo med den ene pote bundet på ryggen og med høj haleføring, når han vågner af narkosen.
Vi skal nok krydse for missen, alt det vi kan.
Knus Elin og hele missebanden

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser alt hvad jeg kan, men det klarer han da som en mis -love

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote:um1wno6u]

Enig -thumbs

Enig -thumbs

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Enig -thumbs

Skal nok -jegkrydser fingre for søde Gizmo.

Men jeg er sikke på at han sagtens kan tackle sådan en smule narkose. Han er så sej -thumbs

Glæder mig til at nøsse ham med hans nye friske istandgjorte tænder. -forelsket -forelsket

Giv ham lige lidt potedask fra Atreju og Dio -pote -pote -pote

Hilsen Sanne

Slet ikke nødvendigt med krydsede fingre for Gizmo, kan klarer alt. -thumbs -love
Men jeg skal da gerne sende nogle alligevel -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Det skal nok gå godt,men man er bare en rigtig pyllerfis når man skal aflevere sine dyrebare børn til en omgang narkose.
Kender godt den fornemmelse …

Glæder mig til at høre nyt :slight_smile:

Det skal han nok klare og jeg tror han bliver glad for rene og fine bisser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Uh, det kan jeg godt forstå du er nervøs for!! Jeg -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for dejlige, dejlgie Gizmo.

her krydses alt hvad krydses kan -jegkrydser -jegkrydser

Så er jeg på vej ud af døren for at hente bamsen. Jeg fik at vide at jeg kunne hente ham allerede klokken tre, men har lagt bånd på mig selv, så han lige kunne få lidt ekstra tid til at vågne op med professionel overvågning.

Har intet hørt i løbet af dagen om dårlige tænder eller andet, så jeg regner med at intet nyt er godt nyt for Gizmo, hans tænder - og min pengepung -thumbs

x2

Sender jer mange kram