Be om lidt krydsede poter/fingre

Jeg har i aften været afsted til vagtdyrlæge med Lucky:(…Der har de sidste par dage været opkast flere steder i huset når jeg kom hjem fra arbejde men ingen har synet dårlige…alle har spist og gjordt det de skulle uden problemer.

Her i aften hører jeg så en kat kaste op i stuen…jeg skynder mig så, for at fange synderen og finder Lucky stående i hængekøjen med skummende opkast ud over det hele:S …han vil hoppe ned men falder nærmest ned og det virker som om han enten har en voldsom kvalme eller så har han meget ondt.

Afsted til vagtdyrlægen i Aalborg som finder noget mistænkeligt i bughulen…:yikes: hun siger, at det kan være en forstørret nyre men det kan også være andre mindre behagelige ting…Jeg orker simpelhen ikke flere tumore og metastaser:ked:

Vil I ikke være søde og sende nogle positive tænker i retning af Lucky og :kryds: for at det er noget så uskyldigt som en lidt forstørret nyre. Han bliver scannet i morgen tidlig.
http://www.kattegale.dk/forum/attachment.php?attachmentid=41018&d=1306549472

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Åååh nej da. Håber da det er en hårbolle eller noget som dyrlægen kan mærke! Eller noget andet underligt han har spist og som kan fjernes nemt! :bebe: :kryds:

:frowning: åhhhh stakkels stakkels Lucky!!

Vi krydser fingre alle 3 her hjemme!!

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:
Rigtig mange gode tanker til Lucky - håber hans navn passer til ham!

:kryds::kryds::kryds:

:kram:

:kryds: :kryds: :kryds:

:kram:

Anne, jeg vil ikke skræmme dig, men hvad var grunden til at han ikke allerede nu blev scannet?

To gange har jeg været ude i at en kat med samme symptomer som her, har haft en tarminvagination. Den første gik godt fordi min dyrlæge reagerede på hvad han så og hvad jeg sagde, mens jeg i det andet tilfælde endte med en aflivning, fordi der ikke var reageret i tide. Jeg indrømmer at det sidder dybt i mig, og når du skriver opkastninger og noget i bughulen, så bliver jeg altså rigtig nervøs. Måske du kan kontakte dyrehospitalet og spørge til det?

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

:kram:

:trøste:

:kryds::kryds::kryds:

:kram:

:kryds::kryds:

[QUOTE=En forhenværende bruger;642398]Anne, jeg vil ikke skræmme dig, men hvad var grunden til at han ikke allerede nu blev scannet?

To gange har jeg været ude i at en kat med samme symptomer som her, har haft en tarminvagination. Den første gik godt fordi min dyrlæge reagerede på hvad han så og hvad jeg sagde, mens jeg i det andet tilfælde endte med en aflivning, fordi der ikke var reageret i tide. Jeg indrømmer at det sidder dybt i mig, og når du skriver opkastninger og noget i bughulen, så bliver jeg altså rigtig nervøs. Måske du kan kontakte dyrehospitalet og spørge til det?[/QUOTE]
Det samme har jeg - I det ene tilfælde opererede dyrlægen omgående uden hverken scanning eller røngten. I det andet tilfælde (ved en vagtdyrlæge) nægtede denne at operere, selv om jeg nærmest stampede i jorden. Han ville først vente til dagen efter, når han havde taget røngten, og katten klarede det ikke.
Har de kastet meget op i flere dage, er det et spørgsmål om tid, for de har ikke så mange kræfter tilbage, og er der nået at gå koldbrand, giver det bughulebetændelse.

Held og lykke -jegkrydser

Stakkels Lucky - håber det bedste for ham.
:kryds::trøste::kryds::trøste::kryds::trøste::kryds::trøste::kryds:

-jegkrydser Rigtig mange tanker til Lucky og dig -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

:kryds: Alt hvad :kryds: kan for at Lucky snart kommer sig :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Håber der allerede nu er et scanningsresultat, et godt ét.

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: fra mig og løverne…

Håber alt går vel med lille Lucky:trøste::trøste:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: