Be om lidt krydsede poter/fingre

:bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds:
:bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds:
:bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds:
:bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds:

Er der noget nyt? :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Masser :kryds: sendes mod jer!

Stort tak for alle de venlige tanker og alle :kryds:.

Desværre er jeg lige blevet vækket af dyrlægen med den besked, at det hun kunne mærke i går var/er en svært forstørret nyre og Lucky desværre kun har den ene.:S

De har forsøgt efter alle kunstens regler at få den til at fungere men han har ikke produceret urin siden engang i nat, blodprøverne er helt hen i vejret og nu har han det simpelhen så dårligt, at hun mener, at det er på tide at sige farvel:ked:

Jeg har bedt dem om at vente, jeg vil være der, jeg fik ham da han vejede 367 g og skulle aflives, der sagde jeg nej og flaskede ham op:hjerte:…nu har jeg sagt ja men jeg er egoistisk nok til at ville være der:ked:

:kram:

Det er jeg ked af at læse :kram:

Åh nej da :frowning: Det var jo ikke det vi helst ville høre :frowning:

Det gør mig ondt -kramer

Åh hvor er det uretfærdig…den skønne mis fortjente et langt liv.
Han var virkelig en vidunderlig kat

Det er jeg ked af at høre :ked:

Jeg kan godt forstå, du vil være hos ham :kram:

:lys: God rejse, lille Lucky :hjerte:

God rejse ind i freden lille kat. Hvor er det godt, din mor vil være hos dig, når du rejser.

:trøster:

:sørger:

Det var jo slet ikke sådan det skulle være… :ked:

Jeg forstår udmærket du gerne vil være der og holde i pote, sådan har jeg også villet ha’ det; når tiden er kommet vil jeg være med hele vejen.

God rejse lille misser :sørger:

[ATTACH=CONFIG]45088[/ATTACH]

det var ikke lige det jeg gerne ville hører

rip lille Lucky

Det var jo slet ikke sådan, det skulle ende :frowning:
Det gør mig frygteligt ondt:trøster:

Venligst
Dorthe

Farvel, smukke rød-hvide Lucky - du har haft et godt liv med en, der var med dig hele vejen. :rip:

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Det gør mig rigtig ondt -kramer

God rejse lille mis

Åhhh nej hvor gør det mig bare ondt! :ked:

:lys:

Det var trist… men han har haft et godt liv hos nogen som har villet ham - det er det vigtigste…