Bedst og billigst tv-udbyder

Hvilken tv udbyder er bedst og billigst?

Hvilke skal man holde sig fra?

Jeg ønsker mig Discovery Channel, kanal 4, kanal 5 og gerne tv3´s kanaler, hvis det er muligt.

Nogle der har nogle gode foreslag

Har og har altid haft TDC kabel TV, som nu hedder Yousee.

Vi har altid fået rigtig god service fra TDC/Yousee og overvejer ikke at skifte.

Jeg kender flere der har Boxer OG problemer. men om det er generelt ved jeg ikke.
Jeg tror, men ved ikke, Boxer er billigere end Yousee.

Der er jo forskellige pakker de forskellige steder, om du kan finde en pakke, eller selv kan lave en pakke med præcist disse programmer ved jeg ikke.
Prøv selv at kigge på de forskelliges hjemmesider, eller kontakt dem.

Prøv evt at kontakte via Facebook, hvis du er der.
Jeg synes generelt man får meget hurtigt svar fra firmaer, hvis man skriver på deres FB væg, måske fordi manglende svar udstilles til mange

:slight_smile:

Umiddelbart lyder som nogle af de dyre kanaler? Måske en af yousee’s mindre pakker med tilvalgskanaler?

Jeg har selv den store pakke fra yousee, men overvejer at gå ned og tage 4 enkeltkanaler ud over den lille pakke. Jeg er mest afhængig af animal planet, discovery og Natjional Geografic, som desværre ofte kun er i de støre pakkeløsninger.
Men vi er også bundet af at skulle have yousee. Ved faktisk ike om evt nokser bedre kunne betale sig.

Det kommer også an på hvor du bor henne for hvis du bor hvor kragerne vender så er det ikke hvad som helst du kan få

jeg ville helst have haft fullrate, men der dækkede signalet ikke. Søger jeg på min kommende adresse inde på yousee kommer den op med at den heller ikke kan dække der, hvilket jeg føler underligt, når det er tdc vi har med at gøre.

Umildbart synes jeg nu også at yousee er alt for dyre.

Jeg har selv kigget på boxer. Det virker “billigt” i forhold til de mange andre, men en smugkig på www.trustpilot.dk kan jeg se at de ligger helt i bunden af hvad folk anbefaler dem til.:frowning: Så jeg er lidt på herrens mark

Du skal nok kigge på HomeTrio eller HomeDuo fra TDC. Hvis det er lidt ude på landet så dækker Yousee ikke.

de er bare så dyre ! vil vil helt ikke give mere end 300 kr + i måneden

Vi betaler 700 om måneden og det er for internet, telefon og HomeTrio :slight_smile:

Jeg anbefaler TDC, som også er hurtig med hotline-hjælp, hvis problemer både med tlf. tv og internet.
Har fået installeret Hometrio mini, men se ellers mulighederne her:

Vi har Energimidt :slight_smile:
Vi har den store pakke - kan ikke lige huske prisen - det eneste problem ved dem er at vi ikke kan få 3’kanalerne…
Vi har også internet igennem dem

de er de billigste jeg har kunnet finde

Jeg skal lige være sikker på at jeg har forstået det rigtigt…
Hvis man skal have fx yousee, så skal man også have et internetabbonnement ved siden af?

jeg har Yousee via antenneforening - hvor vi har stofa bredbånd…

jeg har ingen klager på det - har en gang haft brug for hjælp, og der ringede jeg ind en fredag kl 16 og kom igennem på 4 minutter :slight_smile: og hjælpen var omgående - super flinke og fiksede problemet på ½ døgn (forkert pakke, fordi antenne foreningen havde kludret i det)
det tog dem 1 døgn, så var pakken fikset :slight_smile:

lidt dyre - ja, men det er tv når man have Discovery og tv 3’s kanaler… så er man hos stort set alle udbydere oppe i “fuld pakken” af en eller anden art.

jeg fravalgte helt bevidst boxer fordi de ingen tv3-kanaler har…

Jeg har Yousee tv, men Fullrate internet og telefon, så man er ikke bundet af samme firma til alle tre ting :slight_smile:

Tak Mette… så kan det være at jeg skal have talt lidt mere med ham tv-narkomanen herhjemme, er godt nok træt af at betale for tdc home trio :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;770220]Vi har Energimidt :slight_smile:
Vi har den store pakke - kan ikke lige huske prisen - det eneste problem ved dem er at vi ikke kan få 3’kanalerne…
Vi har også internet igennem dem

de er de billigste jeg har kunnet finde[/QUOTE]

når du snakker om “Energi Midt” tænker jeg strøm. :smiley: dem vil jeg lige gå ind og kigge lidt på :slight_smile:

jeg har selv fullrate internet som jeg er særdeles tilfreds med. Jeg ville dog helst have haft alt i en pakkeløsning, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre.
Jeg har også fået tjekket telia ud. De kunne kun leverer en 4 mbit forbindelse ud til mig og ingen tv overhovedet :frowning:

jeg vil helst ikke op og give mere end de 200-300 kr for tv, og ligesom mange af Jer andre vil jeg også super gerne have tv3s kanaler… Men det er jo nok håbløst uden at man må betale dyre domme

Tror vi giver omkring 700kr for stor tv pakke og 30/30mbit internet - og det synes jeg egentlig ikke er slemt. Vi er steget i pris på tv’et grundet tv2’ kanalerne

[QUOTE=Mijv;770352]jeg har selv fullrate internet som jeg er særdeles tilfreds med. Jeg ville dog helst have haft alt i en pakkeløsning, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre.
Jeg har også fået tjekket telia ud. De kunne kun leverer en 4 mbit forbindelse ud til mig og ingen tv overhovedet :frowning:

jeg vil helst ikke op og give mere end de 200-300 kr for tv, og ligesom mange af Jer andre vil jeg også super gerne have tv3s kanaler… Men det er jo nok håbløst uden at man må betale dyre domme[/QUOTE]

ellers må du i hvert fald nok undvære Discovery channel…
Den og så f.eks. 3puls osv. ligger typisk i de helt dyre pakker…
tv3 og tv3+ har vi i “mellempakken” - jeg vil bare have mere :tihi: Discovery, Animal planet, disney, disney xd, flere BBC og eurosport kanaler ligger i den dyre - og dem kan jeg ikke helt undvære - slet ikke når vi når til OL tiden, og World Cup i roning… nogle ting SKAL man bare se :oops: så koster det heldigvis lidt mindre via antenneforeningen…

[QUOTE=PiaB;770379]ellers må du i hvert fald nok undvære Discovery channel…
Den og så f.eks. 3puls osv. ligger typisk i de helt dyre pakker…
tv3 og tv3+ har vi i “mellempakken” - jeg vil bare have mere :tihi: Discovery, Animal planet, disney, disney xd, flere BBC og eurosport kanaler ligger i Svar med citatden dyre - og dem kan jeg ikke helt undvære - slet ikke når vi når til OL tiden, og World Cup i roning… nogle ting SKAL man bare se :oops: så koster det heldigvis lidt mindre via antenneforeningen…[/QUOTE]

tjae de gode gamle tv selskaber ved godt hvad vi danskere foretrækker at se. Specielt Discovery vil min kæreste gerne have sig. Jeg vil gerne enten have tv 3 eller tv3plus, så er det for sig ligemeget for mig hvilken en af dem det bliver… Ork det var tider da tv2 var gratis.

fullrate køre en kampagne tilbud lige nu, hvor man for 300 kr for 8 mbit internet og tv med oveni med nogle faktisk rimelig gode kanaler. Det er derfor jeg gerne vil finde ligende priser.