Nu er der begyndt at komme lidt mere farve i hovedet at de små birma killinger. Plus bagbenene og halen er også begyndt at blive grå. Og de har fået øjne. Så de er bare så nuttede:wehuu:
Århhhh smelte:wehuu:
De er da bare skønne…
Nej, nej, nej-surrender:uha:, hvor ER de bare dejlige:wehuu:
Tak:) Er også bare helt vilde med dem:hjerte:
Tillykke Tillykke med dem
Jeg er reeet sikker på at de er blå begge to
[quote=DK*DeLaCour;450952]Tillykke Tillykke med dem
Jeg er reeet sikker på at de er blå begge to ;)[/quote]
Ja de har godt nok fået lige rigeligt farve på benene til at være andet end blå…kun være dejligt med fotos taget i dagslys uden “skumringslys” :høhø:
Nøøj jeg smelter
Sådan nogle små fine bimsebørn…
Der er desværre kun et vindue nede ved killingerne. Så derfor er lyset ikke så godt på billederne. Men der går nok ikke mange uger før de bevæger sig op i vores stue. Så kan jeg rigtig få taget billeder af dem. Men vil ikke selv tage dem derop. For nu er Catzilla endelig stoppet med at flytte dem, og jeg må nu holde dem uden hun kommer og tager dem tilbage igen:thumbup:
Nu er vi 2 uger gamle:thumbup: Og vi bliver bare smukkere og smukkere:hjerte:
Hehe… Jeg gaber altså bare… Selv om det ser ud til jeg bliver kvalt:tihi:
Kæft han er sød…men på det billede er han altså chokolade :høhø: (på min skærm)
Tror altså de begge er mørk choko. :høhø:
På det nederste billede er han lånt med ind i soveværelset. Ville lige prøve at tage lidt billeder. Men den var moren ikke med på. Så det må lige vente lidt. Men der er farverne lidt tydligere at se på ham.
Det blev ikke lige de bedste billeder…
Årh hvor er de dog bare lækre de små mislinger
-surrender:uha: De er bare for dejlige til, at jeg tror det er sundt, at kigge direkte på dem:besvimer:
De er så fine i typen og helt sikkert chokodrenge
Jeg synes også bare de er så fine. Der har Catzilla og Fenris gjort et godt stykke arbejde
Giver her Camilla helt ret i at de billeder her er chokolade SKønne!