Beklager :-(

I tråden de katte der blev hentet har jeg lavet et indlæg og desværre har det svar tilsyneladende gjort at tråden nu er låst.
Det er jeg ked af og jeg beder om at få min profil slettet, mit sprog og måden at debatere på passer tilsyneladende ikke til dette forum. Beklageligt, men taget til efterretning.

Det gælder også min profil .

Det kan skisme ikke passe at 4 -5 personer skal have lov til at sidde og svine andre brugere til og når der stilles spørgsmål kan de ikke komme til at svare .

Jeg er bla. fra Kamikaze blevet anklaget for ikke at have mine katte under ordenlige forhold , hvilket er en STOR lodret LØGN.

Som Lone gjorde det , vil jeg gøre det samme , er der nogen som er i tvivl om hvordan mine katte har det …så kig lige forbi .

Tror såmænd ikke på at det var dit indlæg der udløste låsningen af tråden. De røde lygter blinkede længe inden dit indlæg kom på.

Bente - det har jeg altså ALDRIG før og det tror jeg ikke på :?

Hvad har du aldrig før ?

jeg tror nu heller ikke det er nogen bestemte indlæg der er skyld i at tråden er blevet låst, jeg tror det har noget at gøre med, at der blev skudt efter personer… istedet for at holde sig til en debat…

Ja, at Brita har kritiseret dit kattehold, men der er måske noget der er gået forbi mit hoved. Men DET ville ligne Brita meget dårligt :?

kære Bente og Wolfheart

I har begge modtaget PBer om omtalte tråd og er fra admins side blevet informeret om hvorledes lukningen fandt sted og hvorledes jeres indlæg havde/ikke havde indflydelse derpå.

Vi håber derfor på jeres forståelse for at Admins stopper tråde der i så høj grade - fra flere brugeres side - går efter enkeltpersoner med grimme og ufunderede beskyldninger ect.

Det er utrolig trist at nogle brugere i så høj grad som det er tilfældet ikke kan respektere andre brugere blot fordi det er følelsesladede sager.

Dette emne kalder på så stærke meninger og følelser, det er vi klar over fra administrator gruppen men.

Når mange kan ikke eller vil ikke overholde de regler, der er omkring den generelle tone og når angrebene bliver personlige og ikke rettet mod kattevelfærd i almindelighed - så træder reglen omkring lukning af tråde i kraft. Trådene får altid en fair chance for at rette sig - men denne tråd og dens debattører har ikke rettet op.

3. Er der i samme tråd over 5 brugere, der på samme vis tilkendegiver negative holdninger om en enkeltperson, gruppe, forummet eller andre fora, vil tråden blive låst og indlæggene slettet eller modereret. Tråde slettes ikke, men løber en tråd totalt af sporet, modereres/slettes indlæg frem til at tråden igen er sober. Fortsætter tråden negativt låses den.

Derfor har vi valgt at stoppe tråden omkring Lone sagen.

Er der nogen der ønsker at diskutere dyrevelfærd i almindelighed og/eller mangel på samme, opfordres i til at oprette en tråd der direkte henviser til kattevelfærd og ikke Lone sagen eller de involverede parter.

Med venlig hilsen
Administrator gruppen.

Nu får du mig godt nok til at grine , skal jeg virkelig tilbage i gemmerne hvor Brita og Marianne påstår at katte hos mig er isoleret .
Først blev der fremsat påstand om at det var på badeværelset , så på kontoret , så i soveværelset .

Og syge katte hos mig kom heller ikke til dyrlæge .

Naaa Denise , Brita hentyder endda i tråden som lige er blevet stoppet -mai

Vi respekterer selvfølgelig forums regler :slight_smile:

Gud fader bevares, var det den kat du havde i pleje, der havde tyndskid og var syg, som du var nødt til - korrekt - at isolere pga smittefare eller hvad det var. Og hvor du siger du IKKE isolerede. Jeg ser ikke det har noget med dit daglige kattehold at gøre overhovedet. Og hvis det er den tussegamle historie, så er jeg altså stået af for DER gider jeg altså ikke gå hen, for den er aaaaaaaalt for lang, og den diskussion vil blive personlig og det er der ingen grund til herinde -uha
Men PBer har jeg ikke noget imod.
NB! Jeg har SLET ikke fanget noget i debatten, tror kun det er dig der har læst noget mellem linierne.
NBB! Var det ikke ejeren der kritiserede dig iøvrigt.

Bente - Tjaeh, jeg anede i hvert fald ikke at den kommentar til Hanne havde noget med dig at gøre. Men det ved jeg så nu.

Ok så stopper det her :slight_smile:

Ikke helt -muhaha

Citat :Til Hanne fra Kamikaze.

Grov…du sidder på andet forum, hvor jeg ikke kommer og laver grin med katte der er i isolation…hvis du har glemt det , har jeg ikke, og jeg skal gerne lægge linket herind, hvis det er.

Hvordan var din oplevelse til sommerfesten sidste år…hvor mange bjælper/træstammer var der for døren hvor dyrene vari isolation.

Citat slut.

Jeg kan desværre ikke finde linket til mit indlæg, men jeg sluttede det med noget i retning af:
“PS: For en sikkerheds skyld: Dette er skrevet med dyb ironi”.

Men dette har Kamikaze nok overset -øøøvvvs

Nåååå, det har noget med et gammelt billede at gøre, hvor det er Hanne der udtaler sig om dit kattehold, ironisk. Ok så står jeg af, hvad har det med Brita’s syn på dit kattehold at gøre - jeg tror vi er ude på goddag mand økseskaft. Og spøgelser som jeg nævnte.

Jeg har fået at vide af admin at vi skal stoppe med indlæg her, men jeg synes det krævede et svar. Det er så det sidste fra mig i den debat, resten må være på PB.

Mahè VAR isoleret i dit soveværelse og det ved du UDEMÆRKET godt.
Han havde dårlig mave og den artikel hans ejer skrev er i den grad dokumentation. DIN måde at få mig til at holde mund på var at anklage MIG for at have være med til at skrive den artikel. Jeg anede ikke den var skrevet før jeg så den i Yankee-bladet som alle andre.
At isolerer en kat der er syg er en glimrende ting., Hvorfor du gør det til noget kriminelt har hvaeken jeg eller for den sagt skyld andre katteejere og opdrættere fattet.
HVIS jeg kommer ud for at have en syg kat, bliver den også isoleret.
Din efterfølgende tråd DET BURDE VGÆRE LØGN…var så anden omgang hvor du på DIT forum svinede mig til og anklagede mig for at anmelde mig…IGEN noget i madammer sidder og rænker sammen

Indlægget er modereret af admingruppen

Inden sindene kommer for meget i kog, så stik lige fingeren i jorden, og tænk på at vi alle er forskellige, og vi alle har hver vores måde at udtrykke os på.

En god regel herinde - hvis du har et problem med en enkeltperson, så skriv en pb og få det ud af verden, hvis du har et problem med en gruppe, så tag det i off topic… og hvis du har et problem med reglerne - så tag det med os admins.

Så derfor – husk ikke at drage forhastede konklusioner. Vær åben og hold den varme, humoristiske og gode tone.

Mange Hilsner
Admingruppen

Emnet er blevet flyttet til offtopic hvor det hører til.
Vh Annette

Det er svært når man IGEN bliver svinet og anklaget for noget der IKKE passer.
Jeg har PÅ INTET tidspunkt hverken skrevet eller sagt noget om Bentes forhold eller kræ.'Jeg har på intet tidspunkt hverken skrevet eller været med til at skrive en artikel der dokumenterede katten var syg
Jeg har aldrig anmeldt Bente til DB…men flere ved til gengæld hvem der gjorde…blot IKKE jeg…rænkespil…mit held var vedkommende fra DB var nævnt ved navn og det var nemt at ringe til vedkommende og tale med hende…hun kunne da også med det samme sige det ikke var mig…jeg anede end ikke Bente VAR anmeldt før mails dukkede op i min indbakke fra vrede brugere der var harme på mine vegne…jeg var end IKKE bruger på det forum hvor jeg blev svinet til
Sidst blev mit navn brugt over 40 gange OG mit opdrætternavn FOR at gøre det så givtigt svinemæssigt…på samme forum om min hjælp til de hittekatte jeg omplacerer og herinde fik en af Bentes slaver også lige tid til at svine mig til i min hittekattetråd. Sådan bliver det ved.
Men find bare 1 sted hvor jeg har sagt noget negativ om eksepelvis hittekilling
Det nyeste er så mine dyr skulle forgiftes.
NU HOLDER det fanme…katteverdenen er bedre end til intriger, sladder og ballade som i forbandende madammer jo beviseligt lever for.

Hanne …Kamikaze har intet overset…din ironi er så den dugger
Men hvordan var det med din snak med Bente…hun vidste allerede 3 uger før hun fik besøg af DB hun VILLE få besøg…hvordan hænger det sammen
Kan I da for filan ikke opføre Jer ordenligt.
Hvem du omgåes er dit valg…men du gavner IKKE dig selv