Beklager :-(

Retningslinier for brug af forum på KatteGale:

  1. Der skal holdes en ordentlig tone og ikke bruges anstødeligt sprog. Overholdes dette ikke kan Admin/Hjælpeadmin til hver en tid rette/moderere eller slette indlægget, og der vil blive sendt en advarsel til brugeren. Ved gentagne stødende indlæg, vil brugerens skriverettigheder midlertidig blive låst.

  2. Personer som ikke er medlem af dette forum må ikke omtales så de kan genkendes. Chikane, personangreb eller mistænkeliggørelse af bruger af en anden mening, religion, herkomst etc. er ikke tilladt, og disse indlæg vil blive slettet omgående og brugeren vil modtage en advarsel. Det er ikke i orden at gå efter spilleren frem for bolden.

undtagelse;
frit advares imod, også selv om personen har en profil på KG - men KUN såfremt man har virkelig begrundet mistanke.

Jeg vil da gerne se lidt beviser på ovenstående påstand, i henhold til den sidste paragraf i retningslinierne, og så iøvrigt vide
hvordan det citerede (med fed skrift) kan blive få lov at blive stående, er det ikke chikane og/eller personforfølgelse

Nu får du mig godt nok til at grine , skal jeg virkelig tilbage i gemmerne hvor Brita og Marianne påstår at katte hos mig er isoleret .
Først blev der fremsat påstand om at det var på badeværelset , så på kontoret , så i soveværelset .

Og syge katte hos mig kom heller ikke til dyrlæge .

Naaa Denise , Brita hentyder endda i tråden som lige er blevet stoppet -mai[/quote]

Jeg kan godt huske den tråd Bente (osse den -thumbs ) og de eneste der bruger ordene dårligt behandet, vanrøgt og lignende er dig og dine venner, -høhø find du bare tråden frem, hvis den ikke er mellem alt det der belejligt blev slettet ved et uheld
-engel -engel

Enig -thumbs Ja det er interessant at nogles trusler om injurier aldrig kommer videre, det kunne ellers være rigtigt dejligt at få ryddet lidt op i alle løgne og fortielser, ved en gang for alle at få ALT endevendt i retten, men måske skulle man gå den anden vej -høhø så jeg printer lige lidt -thumbs -thumbs

PS Brita jeg sender lige noget på mobilen :stuck_out_tongue: bare rolig det er IKKE nøgenbilleder, og det er ikke til Poul -engel

Prøv lige at se igen igen bliver der ballade :frowning:

I kan åbenbart ikke lade være, En slutter af og straks går en anden videre :frowning:

Så kommer næste gruppe og vi starter forfra :frowning:

Hvorfor kan I aldrig indse at nu træder I over stregen, nej der skal lige lægges mere brænde på bålet :frowning:

Og så kører balladen igen :frowning:

Noget siger de fleste af os, at I bare vil ballade og det skal så gå ud over dette fora :frowning:

Retningslinier for brug af forum på KatteGale:

  1. Der skal holdes en ordentlig tone og ikke bruges anstødeligt sprog. Overholdes dette ikke kan Admin/Hjælpeadmin til hver en tid rette/moderere eller slette indlægget, og der vil blive sendt en advarsel til brugeren. Ved gentagne stødende indlæg, vil brugerens skriverettigheder midlertidig blive låst.

  2. Personer som ikke er medlem af dette forum må ikke omtales så de kan genkendes. Chikane, personangreb eller mistænkeliggørelse af bruger af en anden mening, religion, herkomst etc. er ikke tilladt, og disse indlæg vil blive slettet omgående og brugeren vil modtage en advarsel. Det er ikke i orden at gå efter spilleren frem for bolden.

undtagelse;
frit advares imod, også selv om personen har en profil på KG - men KUN såfremt man har virkelig begrundet mistanke.

Jeg vil da gerne se lidt beviser på ovenstående påstand, i henhold til den sidste paragraf i retningslinierne, og så iøvrigt vide
hvordan det citerede (med fed skrift) kan blive få lov at blive stående, er det ikke chikane og/eller personforfølgelse[/quote]

Tak for at du gjorde opmærksom herpå, den var simpelthen smuttet, det beklager jeg!

Brita Kamikaze har heldigvis haft muligheden for at kommentere og forsvare sig selv, derfor har vi indtil nu ikke modereret ovenstående.

Vi opfordrer hermed folk til at huske hvor grænsen går og holde sig indenfor den!

Mange hilsner
AdminTeamet

Vi rømmer os skarpt og henviser, for sidste gang, til at tage person opgør på PB.

Mange hilsner
AdminTeamet

Jeg synes ærlig talt også det er ved at være mere end nok nu. Jeg synes ikke, at det er rimeligt at KatteGale skal være legeplads for den slags mudderkastning blandt nogle få brugere.

Nej, Karen, jeg ønsker ikke ballade, men jeg vil fisme heller ikke IGEN se mig svinet til på et forum UDELUKKENDE fordi der ligger hævn bag. HVIS jag havde skrevet den famøse artikel om Mahe var syg, hvad han VAR ellers blev den vel ikke offentliggjort i Maine Coonklubbens blad…der er redaktører som heller IKKE er mig…jeg så artiklen som alle andre da jeg åbnede bladet fordi jeg ER medlem af MCO-klubben og det er vel IKKE kriminelt.’
Jeg anmeldte IKKE Bente for misrøgt af hendes dyr…men jeg undre mig til stadighed over hvorfor hun 3 uger før kunne fortælle Hanne hun inden længe regnede med at ville få besøg…noget Hanne fortalte mig…som om det ragede mig…jeg har IKKE anmeldt nogen.
Jeg har heller ikke været medlem på Katteforum som Bente ejer hvor hun og andre har svinet mig til flere gange og trods dèt en paragraf som her på Kattegale siger man IKKE mp bruge ikke-medlemmers navne (nu håber jeg der ER en sådan regl herinde, for regler interesseret mig ikke så jeg har ikke læst jeres reglsæt…udover den anden aften hvor jeg undrede mig over en trår om Simba 11 var låst)…men det fik jeg en forklaring på af MissT…og har INTET med dette at gøre…blot information så alle skal forstå jeg er på dette forum for at være en del af den positive setmning, hjælpe hvis jeg KAN hjælpe og være posetiv, men jeg finder mig ikke i at blive anklaget for noget jeg INTET har med at gøre, og jeg har INTET at gøre med artiklen som Maha’ ejer skrev jeg har intet med Dyrenes Beskyttelse at gøre…jeg har rigeligt i den dyrevelfærdsorganisation jeg sidder i bestyrelsen i…og som GÅR IND for dyrevelfærd.
Alt er udelukkende gjort for at skade mig OG mit opdræt …hvorfor ellers nævne mit navn OG opdrætternavn over 40 gange i en tråd på Katteforum.
Det burde være strafbart at være som det tydeligvis ses herinde…
Jeg ønsker ikke ballade men jeg vil fanden fløjtemig ikke finde mig i at blive beskyldt for noget jeg INTET har med at gøre…og ellers er nogen i tvivl så bed om dokumentation fra de inpliceredes side…og hermed mener jeg IKKE mig, for jeg har IGEN intet med nogle af løgnene at gøre.
Dette bliver så også det sidste I hører til af negative ting fra min side…men prøv lige at sætte Jer I MIT STED
Brita

Brita

Den lader vi passere idet jeg er overbevist om at du har skrevet ovenstående indlæg idet de andre er postet… dette begrundet ud fra tidslinien.

Mange hilsner
AdminTeamet

Slettet af admingruppen


NU er det andre der skal kommenterer
Men det MÅ stå skidt til når man end ikke vil være sin egenidentitet bekendt.
Jeg har faktisk en PD der indikerer du har sagt det OG det er almindelig kendt. Den slags udtalelser kommer man ikke om ved uden de bliver som ringe i vandet.
Det ER jo faktisk til at gå til myndighederne med…HVIS de to der overværede udtalelsen ville være vidner.
Jeg kan godt forstå hvir I ikke vil stå frem…men havde jeg været vidne til den slags udtalelser så havde JEG fortalt sandheden. Den kommer man nemlig længst med.

[bigloony] [bigloony] [bigloony]
Hey Koner
Jeg har eller holdt snotten ud fra disse tråde, fordi de ganske enkelt er død håbløse.
Men jeg syntes i alle går forvidt, i sidder og kommmer med gammelt uvenskab, fjenskab og had.
Og hvorfor… tja hvis jeg har fattet en lille pjælde så i en god sag omkring nogle katte der var i nød.
Og noget med at metoderne for at nå målet, blev vist kerne punket for “jer”.
Helt ærligt, tag dog lige at blive voksne, i har snørklet jer alle ind i fuldstændige komblicerede venskabs/loyalitets konstalationer. Hvor alle mistænker og mistror hinanden.
Hvordan kommer kattevelfærd ind i dette? Eller er det overhovedet det, det handler om?
Hvorfor skal der trudsler ind i billedet, har selv modtaget et par stk.
Hvorfor blive ved og ved og ved, jeg fatter det ikke, hvad får i ud af det?
Det er jo bare ganske enkelt mudderkast, intet andet.
Ingen af jer, kan realt dokumentere noget som helst, og meget er rent sladder som er blevet vendt og drejet, bevist el. ubevist. (min Holdning)
Er det ikke tid, til at lade gå, og have lidt pli til ikke bare at hænge hinanden ud på baggrund af sladder. Nogen som har sagt noget.
Nå men dette var lige hvad jeg sidder og tænker når jeg har læst trådende igennem.
Gisp… kom dog videre.
Hilsen Pia -engel -engel

Enig -thumbs Gå et andet sted hen og lav ballade

Jeg har også siddet og tænkt at NU er det bare nok. Der er hverken hoved eller hale i trådene eller styr på hvem der har gjort hvad, sagt hvad og hvem der ikke har osv. osv. De dialoger der føres er på så lavt et plan, at det er helt PINLIGT.

Jeg er utrolig glad for kattegale, men de her tråde er altså med til at ødelægge den gode stemning. Og selvfølgelig må der diskuteres, men det der mudderkastning er ikke til at holde ud -sorry

Jeg har også siddet og tænkt at NU er det bare nok. Der er hverken hoved eller hale i trådene eller styr på hvem der har gjort hvad, sagt hvad og hvem der ikke har osv. osv. De dialoger der føres er på så lavt et plan, at det er helt PINLIGT.

Jeg er utrolig glad for kattegale, men de her tråde er altså med til at ødelægge den gode stemning. Og selvfølgelig må der diskuteres, men det der mudderkastning er ikke til at holde ud -sorry[/quote]

Enig -thumbs

Jeg er enig med jer i de foregående tråde, og jeg må indrømme, at jeg har valgt at bruge en del af min tid på et par andre fora i stedet for KatteGale de sidste dage. Jeg synes ikke, her er rart at være, når dette bliver ved med at køre.

Hvor er det godt skrevet, kan ikke være andet end enig…

så kom dog vider med jeres liv… som Pia her skriver… Denne debat handler ikke om dyrevelfærd, nej i kaster omkrig jer med beskyldninger…

Blev henvist til denne side, og fik at vide, at det var noget helt andet end det fora hvor jeg var på.
Folk skulle være så rar, stemningen så god, inge udhængning osv.

Hmm en af de første tråde jeg stødte på: Fnidder fnadder om hvem der gør hvad forkert og hvor slemme alle sammen er -brækkesig

Jeg kan godt lide en god debat, men taber ALT for den, når det bliver sådan en hønsegård, hvor der random slynges navne ud og folk hænges ud for divers ting.
For pokker i er sgu da voksne damer, eller jeg tager måske fejl :?

Vil i ikke nok stoppe jeres jagt mod hianden… eller finde et andet sted og ødelægge den ellers så gode stemning…

I kan sku ikke være dette bekendt, dette er et katteforum og ikke et sted hvor man skal kaste ord efter hianden… Jeg forstår jeg slet ikke…

Men, jeg forsvinder ikke fra dette forum, i skal ikke have lov til at ødelægge dette forum med jeres evige du har gjort, du har har osv… Prøv nu at trække vejret… dette er et katteforum for kattegale mennesker, et sted hvor vi alle skal kunne lide at være… så en gang til, Træk vejret dybt og tæl til 10… 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10… og sig puuuuu haaaa, så går det ikke meget bedre…

Jeg beklager meget at du lige kom herind nu mens alt dette foregår. Normalt er der ellers rart at være her og det skal det også blive igen -pote