Det kan være, det her viser sig at være ingenting, men jeg vil hellere spørge en gang for meget og så få at vide, at jeg er overbekymret
Og jeg er bekymret. Jeg er bange for, at der er noget i vejen med Cinnamon.
Det begyndte, da jeg satte mig i sofaen, hvor hun lå og sov. Jeg synes, det lød, som om hun lavede sådan nogle rallelyde, når hun trak vejret. Og det var ikke, fordi hun spandt. Det holdt hun så godt nok op med igen (at lave rallelyde), men det var første gang, jeg tænkte, at hun virkede lidt sløv i det. Hun reagerede ikke på, at Asani hoppede op i sofaen, og hun var ikke interesseret i at slikke is af min finger. Til sidst rejse hun sig - med lidt besvær, syntes jeg - og gik sin vej.
Lidt senere så jeg, at hun sad og drak (heldigvis da!), og så hoppede hun op i et af kradsetræerne, hvor hun har sovet lige siden. Og jeg synes stadig, hun virker sløv og - ja, forkert på en eller anden måde, som jeg har svært ved at forklare. Desuden har jeg bemærket, at hun slikker sig meget om munden. Jeg har kigget hende i munden (og skal nok i hvert fald have kigget på hendes tænder ), men jeg kan jo ikke se noget. Jeg ved dybest set ikke, hvad jeg kigger efter.
Jeg ved ikke, om hun har spist noget. Jeg har ikke set hende spise, men det plejer jeg heller ikke at holde øje med. Det plejer ikke at være noget problem. Lige for øjeblikket får de på grund af maveproblemer udelukkende tørkost, så det tager de jo bare, når de har lyst. Jeg har dog ikke set hende spise siden i eftermiddags.
Mens jeg har skrevet, er hun hoppet ned fra kradsetræet. Jeg forstyrrede hende jo nok med at kigge hende i munden, men hun ligger bare og sover dernede.