Bella dag 35

Synes da lige jeg ville vise at Bella allerede er blevet ret stor - hvis jeg selv skal sige det… [bigloony] Hun er jo netop i dag i 5.uge og har nu taget 1,5 kg på… om det er meget normalt eller ej, ved jeg af gode grunde ikke, da det er mit allerførste DK EverCatz kuld jeg får, MEN jeg synes det er MEGET… hihi

Hold da op hvor er hun fin. Det med vægten kan jeg ikke snakke med om :slight_smile:

Mange tak for rosen… [bigloony] Hun er min lille øjesten og min første avlskat, så det betyder meget for mig at hun endelig skal have killinger… :smiley: :stuck_out_tongue:

Ja - det er da en fin mavse, hun har tillagt sig :smiley:
Vægt… hmm - jeg har nu aldrig vejet mine drægtige missekatte :stuck_out_tongue:

Tak Poly… :slight_smile:

• hmm… er nok bare mig der er meget grundig så… thi -joker -hahaha

stort tillykke med den fiiiiiiiiiiine mavse… hvor er hun bare dejlig…

jeg læste engang et eller andet sted noget med 2,5 gange killingens fødselsvægt i væske og moderkage ect men da jeg ikke har nogen kilde har jeg ingen anelse om hvorvidt det er valide oplysninger…

men hvis det passer og vi siger at hun nu er ca halvvejs og killingerne vejer henved 35-50 g. så er der ca 6-7 killinger i morens mavse… HViS det alså passer… det -jegkrydser vi da for at det gør for 6 killinger er da en fiiiin gevinst…

Men uanset antal - så stort tillykke… første kuld er nu noget særligt

mange knusere

Ihh stort tillykke med pigen :slight_smile:

Det bliver da spændende og hvor er hun dejlig -love -love -love

Ihh mange tak for den gennemsnitlige gennemgang… hihi Ville være super lækkert med en 6-7 stks… -høhø

Tusind tak søde… [bigloony]

Mange tak… :smiley: Glæder mig helt vildt… :stuck_out_tongue: og tak! Hun er rigtig dejlig… hihi