Ben & Jerry's

Hvilken er din favorit?

Min er Caramel Chew Chew, som er karamel is, med hele chokolader med flydende karamel fyld i :savle:

Det er så også den eneste jeg har smagt, for jeg har først lige "opdaget Ben & Jerry’s :tihi:

Altså Annie, normalt vil jeg betegne dig som værende et sødt og sympatisk menneske, men lige nu kan jeg faktisk ikke li’ dig :stuck_out_tongue: Jeg sidder her en fredag aften med de vildeste is/chokolade/sødt stads abstinenser og har absolut INTET i huset af den slags :græde:Og så laver du sådan en tråd ??!!! -grrrierdumme-LOLHow rude! -høhø

Men mine B&J favoriter er absolut dem med chokolade brownie samt Phish Food - og hvis man ellers kunne få den herhjemme så Chocolate Therapy mums :slight_smile:

Jeg aner faktisk ikke hvad du snakker om … :ups:

Bor jeg virkelig SÅ langt ude på landet … :?

Enig med MB… Annie er DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅM!!!

Vil lige dele en succeshistorie med jer… var nemlig i Frederiksbergcentret igår… og gik FORBI B&J forretningen!!! Helt uden at købe noget…

Til gengæld var jeg en god pige og gik i Imerco… og købte en “dødssyg” salatslynge -LOL

Sig nu, at jeg er dygtiiiiiii :slight_smile:

[quote=Ann K;141910]

Sig nu, at jeg er dygtiiiiiii :)[/quote]

Du ER dygtiiiiiiii :thumbup:

[quote=Skattekat;141909]Jeg aner faktisk ikke hvad du snakker om … :ups:

Bor jeg virkelig SÅ langt ude på landet … :?[/quote]

Det må du gøre Hrönn… der er tale om intet mindre end verdens bedste IS :savle:
Varianterne har totalt umulige navne - men man lærer alligevel hurtigt, hvad ens foretrukne variant hedder…
Du kan vist nok købe B&J i Føtex.

[quote=Ann K;141914]Det må du gøre Hrönn… der er tale om intet mindre end verdens bedste IS :savle:
Varianterne har totalt umulige navne - men man lærer alligevel hurtigt, hvad ens foretrukne variant hedder…
Du kan vist nok købe B&J i Føtex.[/quote]

Jeg er faktisk ikke så vild med is … og medmindre de har noget yoghurt-is, så er det ikke sandsynligt at jeg vil købe :fløjte:

Og vi har ikke noget Føtex her ude på landet … -surrender

[quote=Maj-Britt;141898]Altså Annie, normalt vil jeg betegne dig som værende et sødt og sympatisk menneske, men lige nu kan jeg faktisk ikke li’ dig :stuck_out_tongue: Jeg sidder her en fredag aften med de vildeste is/chokolade/sødt stads abstinenser og har absolut INTET i huset af den slags :græde:Og så laver du sådan en tråd ??!!! -grrrierdumme-LOLHow rude! -høhø

Men mine B&J favoriter er absolut dem med chokolade brownie samt Phish Food - og hvis man ellers kunne få den herhjemme så Chocolate Therapy mums :)[/quote]

[quote=Ann K;141910]Enig med MB… Annie er DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅM!!!

Vil lige dele en succeshistorie med jer… var nemlig i Frederiksbergcentret igår… og gik FORBI B&J forretningen!!! Helt uden at købe noget…

Til gengæld var jeg en god pige og gik i Imerco… og købte en “dødssyg” salatslynge

Sig nu, at jeg er dygtiiiiiii [/quote]

Undskål :ups:

[quote=Skattekat;141919]Jeg er faktisk ikke så vild med is … og medmindre de har noget yoghurt-is, så er det ikke sandsynligt at jeg vil købe :fløjte:

Og vi har ikke noget Føtex her ude på landet …[/quote]

Ikke vild med is??? :uha: :S Jamen altså Hrönn - det kan man da ikke sige!!! -surrender

Men jo, de har vist også et par youghurtvarianter :muhaha: og de er go’e!

Du må en tur til den nærmeste Føtex :slight_smile:

[quote=Ann K;141932]Ikke vild med is??? :uha: :S Jamen altså Hrönn - det kan man da ikke sige!!! -surrender

[/quote]

Ups !! :ups:

Chocolate Fudge Brownie eller Half baked :wehu::savle:
I Usa kunne man få 1 liter B&J til 3$ Ævvvvvv hvor er det bare snyd! :græde:

Åh der er mange go’e, men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad favoritterne hedder!

Ærgerligt at de er så umanerligt dyre - ca. 50 kr. for en lille bøtte is er da vanvid!

Vi har vist forresten en rest i fryseren :smiley:

[quote=Miff;141992]Åh der er mange go’e, men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad favoritterne hedder!

Ærgerligt at de er så umanerligt dyre - ca. 50 kr. for en lille bøtte is er da vanvid!

Vi har vist forresten en rest i fryseren :D[/quote]

Århh slemme! Ville ønske jeg havde en rest i fryseren som ikke var spaghetti med kødsovs :hmpf:

Cherry Garcia er desuden også rigtig god.
Den eneste jeg ikke har kunet lide endnu var Strawberry Cheesecake… :S

50 er dyrt - men tilgengæld er det så voldsom is at man ikke spiser så meget .
chunky monkey kan man pt ikke få - men banan is med choko aber
men cherry garcia er mums og all time favorite er new york super fudge eller hvad den nu hedder. choko is med choko sovs , ovetrukne mandler og hasselnød.

:):slight_smile:

Jeg kender altså heller ikke den der is… måske fordi jeg ikke er den store isspiser…om sommeren bliver det højst til 1-2 gammeldaws - men så skal der oz det hele på… flødeskum, flødebolle(r) og GUUUUUUUF i rigelige mængder…

:savle::savle::savle::savle:

Nu kender jeg ikke den type is i taler om men hold da helt op det lyder sødt -what

Næææ du - giv mig en Champagnebrus så er jeg godt kørende :wehu:

Pstttt har hele fryseren fuld af forskellige is -høhø bare ikke champagnebrus for de kan ikke købes hernede :ked:

[quote=birtheras;142145]Nu kender jeg ikke den type is i taler om men hold da helt op det lyder sødt -what

Næææ du - giv mig en Champagnebrus så er jeg godt kørende :wehu:

Pstttt har hele fryseren fuld af forskellige is -høhø bare ikke champagnebrus for de kan ikke købes hernede :ked:[/quote]

:ok::ok::ok:

Enig… jeg vælger oz hellere en champagnebrus end alt det andet… jeg vil godt sende et par kasser champagnebrus til dig - så må vi bare håbe, at de ikke smelter på vejen med nattoget… -høhø

Tror jeg holder mig til Viborgs Frøken Frost og hendes hjemmelavede italienske is.
Er det ikke snart forår så man kan komme ind til Frøken Frost og få sin yndlings is? Namme nam siger jeg bare.
Knus Elin

:savle: Den allerallerbedste!!! et vaskeægte orgie i chokolade og nødder :thumbup:

Selv jeg, der ellers sagtens kan høvle en liter Stragiatella, Tripple Choccolate, Chocolade fra Carte d’Or eller lignende i mig, kan simpelthen kun klare ½ bæger B&J… Så selv om det er dyrt, så kan det skam betale sig i længden - isen holder sig udmærket hjemme i fryseren (hvis ellers man kunne lade den stå :tihi: )