Ben & Jerry's

[quote=Ann K;142223]

Selv jeg, der ellers sagtens kan høvle en liter Stragiatella, Tripple Choccolate, Chocolade fra Carte d’Or eller lignende i mig, kan simpelthen kun klare ½ bæger B&J… Så selv om det er dyrt, så kan det skam betale sig i længden - isen holder sig udmærket hjemme i fryseren (hvis ellers man kunne lade den stå :tihi: )[/quote]

Samme her :thumbup: og så ding dong bringer vi en servicemeddelelse - 7-11 har et godt tilbud på Ben & Jerry - 3 stk. for 120,- kr ding dong slut på servicemeddelelse :tihi: Så nu er fryseren beriget med hhv. Phish Food, Chunky Monkey og Chocolate Fudge Brownie mums:fløjte:

min er helt sikkert stravberry cheescake.:savle:

er ikke så vild med chokolade stykker i is så dem undgår jeg helst.

Er vild med Chunky Monkey og har en lille rest half baked i fryseren… Når man er nede og kigge på de forskellige varianter kan man altså slet ikke vælge… Den ene lyder mere lækker end den anden…

Men dem med cheesecake, smager de meget af det? Eller er det mere jordbærsmagen?

[quote=Bølle-missen;142548]Er vild med Chunky Monkey og har en lille rest half baked i fryseren… Når man er nede og kigge på de forskellige varianter kan man altså slet ikke vælge… Den ene lyder mere lækker end den anden…

Men dem med cheesecake, smager de meget af det? Eller er det mere jordbærsmagen?[/quote]

Cheesecake smager jo faktisk slet ikke af ost, så det gør strawberry cheesecake naturligvis heller ikke… Det er Jans favorit - netop fordi jordbærsmagen er så god :slight_smile:

Vi har da heldigvis ikke sådan nogle kiosker herude… nogle gange skal man være taknemmelig for at bo “på landet” :smiley:
Og jeg vil gøre opmærksom på at jeg ikke har startet bilen og er kørt mod den nærmeste 7 - 11… igen - dygtiiiiiiiiiiiiiii :slight_smile:

Tror liiige jeg skal overbevise kæresten om, at vi ikke kan leve uden det helt store snaske-bord her til aften, så vi er altså nødt til at køre på tanken…! :wink:

[quote=Ann K;142551]Vi har da heldigvis ikke sådan nogle kiosker herude… nogle gange skal man være taknemmelig for at bo “på landet” :smiley:
Og jeg vil gøre opmærksom på at jeg ikke har startet bilen og er kørt mod den nærmeste 7 - 11… igen - dygtiiiiiiiiiiiiiii :)[/quote]

Dygtiiiiiii :thumbup:

Vi har heller ikke sådan nogle 7-11 herude på landet, og den lokale Shell kører ikke med det tilbud - HAR checket. Øv!

min er den med cookie dej… mmmm

mmmhhh smagte en alaskan baked i går. vanilie is med skumfidus og hvid chokolade formet som polar bjørne.

Uhhh de gør altså også alt ala Amerikansk.

En rigtig alaska baked er…

Nej, jeg skal ikke holde fordrag om hvad det er :tihi:

[quote=birtheras;143593]Uhhh de gør altså også alt ala Amerikansk.

En rigtig alaska baked er…

Nej, jeg skal ikke holde fordrag om hvad det er :tihi:[/quote]
jo jo fortæl fortæl

Ikke for at prale…
Men jeg har så sød en forlovet at han har købt is til os :wehuu:
Så nu sidder vi og ser american idol med chunkey monkey, half baked og chocolate brownie :sshh:
Uhmmmm… -engel

Her er en opskrift: Natural Hot Pepper Sauces from Farm-Fresh Ingredients I Peppermaster

Mmmmmmm :savle: :savle:

[quote=M&M-mor;152282]Her er en opskrift: Natural Hot Pepper Sauces from Farm-Fresh Ingredients I Peppermaster

Mmmmmmm :savle: :savle:[/quote]

sikke en sukker bombe:tihi:

Mums! Skal lige til at stikke skeen i en Chunky Monkey! -savle