Benjamin og hans IPAD

Han elsker det spil… :tihi:

Så hver gang der kommer lyd ud af den, tror han straks det ham der skal spille :tihi:

AI, hvor sødt

Hvor er det sødt :love2:

Det dér er nok den bedste undskyldning for at anskaffe sig en iPad :høhø:

Hvor er han sød :slight_smile:

Nårh, hvor hyggeligt :inlove:

Tak… :slight_smile:

Jeg siger også at det ikke er mig men Benjamin der har iPad :høhø:

Heheh mine gad det tilsvarende spil til min Samsung-tablet i cirka 30 sekunder. Så prøvede de at vippe den så de ku’ se om der var noget underneden, og da der ikke var det… så var den ikke sjov mere. Desværre L

Ideen i de spil er ellers sjov :smiley:

Det ser ud til at være god underholdning. :smiley:

Han ser ud som om han morer sig:)

Min anden kat Bobine fatter godt at der ikke er noget… især da hun tjekket under skærmen… Men Benjamin ligger med poterne inde under den… og tror stadig han kan fange den… han er vidst heller aldrig været den skarpeste kniv i skuffen…:høhø:

hvor er han sød - det har han da helt styr på :slight_smile:

Emil elsker også sin iPad :slight_smile: han kan bruge lang tid på spillet…

Men den sjoveste er nu engang Thane… der knalder en kæmpe MCOpote ned på musen, holder poten samme sted, og tager så fat i kanten af iPad’en for at vandre afsted med den, så han kan nyde sit nedlagte bytte i fred og ro :lol: Han bliver meget fortørnet, nr man tager byttet fra ham :slight_smile:

Tak alle sammen :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;945121]Emil elsker også sin iPad :slight_smile: han kan bruge lang tid på spillet…

Men den sjoveste er nu engang Thane… der knalder en kæmpe MCOpote ned på musen, holder poten samme sted, og tager så fat i kanten af iPad’en for at vandre afsted med den, så han kan nyde sit nedlagte bytte i fred og ro :lol: Han bliver meget fortørnet, nr man tager byttet fra ham :)[/QUOTE]

:lol::lol: Kan lige se det for mig…