Bente Haneben ikke på nettet

Ja, jeg lovede lige Bente at skrive, at hun desværre ikke har internet før på mandag :slight_smile:

:ked::ked::ked:

Æv… hvordan kan man mon leve uden ??

-what

Hvad lavede du og jeg mon før vi fik dyret ind i vores hjem ??

:høhø:

Hun får garanteret lavet en masse skønt og fornuftigt :thumbup:

Nåh, er det mon det der skal til … :S

Hehe - Nej, man kan også bare slukke computeren :wink:

Mvh
hende, der har gjort rent og hørt julemusik hele eftermiddagen

I’m back… endelig i dag fik vi netforbindelse, TDC havde ved en fejl lukket vores forbindelse HER i stedet for på Torrildvej… og det tog dem åbenbart mange dage at få en teknikker til at trykke på den knap igen…flot så

Bente - Øv, hvor irriterende! Håber I får penge tilbage for de dage så. (Ikke at det er så meget, men alt andet ville være urimeligt) :slight_smile:

det gør vi sikkert ikke, men vi klarer os nok uden, dejligt vi i det hele taget kom på, for de havde vores bestilling liggende til 7. januar 2010.

Velkommen tilbage :ok:
Brita og alle kubemiserne
nb…den kube du har lavet der er i køkkenallrummet er der kø ved…konstant :tihi:

[quote=kamikaze;313738]Velkommen tilbage :ok:
Brita og alle kubemiserne
nb…den kube du har lavet der er i køkkenallrummet er der kø ved…konstant :tihi:[/quote]

Tak, Herligt at dine forvente kræ vil bruge dem, du kan tro dine også bliver flittigt brugt, især hundens

I går lå der en sort mis i den med elge på i køkken allrummet…det eneste man kunne se var en sort bagfus.
Troede længe det var Dusty, men det viste sig at værte Mandalay. Da hun var færdigstegt overtog Ouna pladsen.
Den blomstrede ligger under trappen og den hvid/grønne er i bryggerset.

Jeg tror faktisk godt vi vil bestille et par stykker mere…bare engang når du får tid :pote:

ingen problemer, jeg laver da bare et par stykker mere til dig, vi kan evt bytte igen, jeg vil godt have et par stykker mere, gerne nummeret større end de små jeg fik, mine 5 kg.s katte synes de er lige små nok.

OK…jeg syr et par der er større.
Så kan vi eventuelt bytte i Vejen :ok:

HVIS du har tid, kunne et par kubesenge måske også pynte i standen :ups:

-love-love-love

Hvor dejligt, at du er tilbage hos os igen… :inlove:

jeg ser hvad jeg kan nå at lave…jeg kommer ikke til vejen, men vi finder en dag hvor jeg kan levere i galten