Bente hos Lone

Jeg er oppe hos Lone lige nu og har fået lov til at tage killingerne med mig hjem.

Der er taget kontakt til Dyrenes Beskyttelse og der er givet tilsagn om at alle kattene på nær 6 racekatte bliver overgivet til dem .

Tak for opdateringen,Bente

-thumbs

Fint nok. Vil det sige der ikke blev hentet nogle i går. Og er racekattene ok så.

Hejsa

Jamen det lyder supert, dog må jeg indrømme jeg undre mig lidt da jeg ved vi er flere som er kontaktet om at give kattene nye hjem og flere pt. er ved at formidle disse katte ?

MVH
Gitte

Min dybeste medfølelse.

Jeg håber det bliver bedre for alle. Og hvor er det fint at du, Bente, tilbyder at hjælpe.

Kram til jer begge.

hej sacala :slight_smile:

Det lyder da underligt. Må jeg sørge dig om hvem der har formidling i gang…? Og ikke mindst hvem skal stå for formidlingen, UDEN at kontakte Lone…?

Jeg har været i kontakt med Berit flere gange i dag, vedr. kattene og der blev søgt hjem til dem - dette var Lone indforstået med og ved andre her på forummet er det samme men vil ikke nævne deres navne.

MVH
Gitte

Da jeg kan se at DB er inde så stopper hjælpen herfra! Jeg håber for dyrenes skyld at der bliver taget ordentlig hånd om dette.

jamen så er det okey scala… :slight_smile:

Som sagt, dejligt at der er ordelig og solid proff hjælp hos Lone -thumbs

Ja det er rigtig godt at kattene nu får hjælp.

Nå man får åbenbart ikke svar på hverken det ene eller andet, så vil jeg forføje mig og håbe på det bedste for de tilbageblevende katte, for dem der bliver hentet af DB og forhåbentlig kommer ud til folk og ikke bliver aflivet. :frowning:

Jeg sidder pt og venter på at DB skal ringe tilbage til mig.

Da hende jeg snakket med ikke pt var hjemme så kunne hun ikke rigtig gøre noget.
Men lige så snart hun kommer hjem så hjælper hun os med kattene :slight_smile:

Så det er bare rigtig dejligt :slight_smile:

Lone beholder selv nogle af sine katte.
Og rester får DB lov til at tage med.

Og jeg vil igen gerne sige en stor TAK til dem jeg har snakket med ( i ved hvem i er ) for den hjælp i har tilbudt.
Også en tak til dig Bente for at hjælpe :slight_smile:

Jeg ved af omveje der er hentet et par katte der i går, men er sikker på der kommer mere om det senere.

MVH
Gitte

Ja Kattene der er tilbage hos Lone er okay. Og de andre bliver der taget hånd om.

Hvad der skal ske med de katte er sagen uvedkommende. Det der betyder noget er at der er skyr på det.

Jeg ved af omveje der er hentet et par katte der i går, men er sikker på der kommer mere om det senere.

MVH
Gitte[/quote]

Jeg er FULDSTÆNDIG overbevist om, at den opdatering vi ikke har fået IKKE skyldes, at samtlige her fra KatteGale, der i går tog afsted bare ligger og sover dagen væk uden der sker noget andet. Det tager man altså ikke turen fra Sjælland for - og heller ikke dem fra Jylland har disse intensioner. Det er jeg meget tryg i at vide - andet ville i hvertfald overraske mig MEGET.

Den er jeg ikke lige med på ???

Denise… jeg tror at det vigtiste er at man ved at det er Lone og Jan?? selv der valgte at sige farvel til kattene…

Og at Berit, Bente og en mere hjælper hende med at få tingene til at hænge sammen og få det praktiske til at fungere…

Jeg tager hatten af for hende, for hun har været med til at hjælpe Lone.

[quote=“Denise”]

Den er jeg ikke lige med på ???[/quote]

Enig -thumbs