Bernie Kitbull og Line-pigen

Bernie eeeelsker bare sin storesøster så højt :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor Line-pigen er, er Bernie også.

Hun er jo ikke den store løber mere efter sit uheld, men så elsker hun at nusse om Bernie:wehuu: og Bernie nyder det.

Ja, jeg kan altså blive helt rørt når jeg ser de to sammen…

Hilsen Lisbeth

:hjerte:

Så kan det da vist ikke blive mere nuttet:stjerner:

Puha - det er lige præcis den slags billeder, jeg ikke kan tåle at se :hjerte::hjerte::hjerte: :hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Århh, hvor er de også skønne sammen. Det er bare så dejligt at se når misserne virkelig har glæde af hinanden :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Det må da være søskendekærlighed :wehuu:

Hvor er det sødt…:hjerte:

Smukke katte…:wehuu:

Herlige billeder :slight_smile:

Da jeg i julen hentede Noni hos opdrætteren fik jeg faktisk en kuldbror, Nix Pille med mig hjem. Han var kun til låns for at lette overgangen til nyt hjem og det at komme væk fra sine søskende og mor. En strategi der virkede fuldt ud. Noni har aldrig så meget som kaldt efter mor eller Nix pille, da han vendte tilbage til opdrætteren.

Men mens Nix Pille var her var det meget tydeligt, at de 2 havde stor glæde af hinanden, og derfor skal Noni også helt sikkert have en “legekammerat”.

Knus Gitte

[quote=Coon Danica;337085]Bernie eeeelsker bare sin storesøster så højt :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor Line-pigen er, er Bernie også.

Hun er jo ikke den store løber mere efter sit uheld, men så elsker hun at nusse om Bernie:wehuu: og Bernie nyder det.

Ja, jeg kan altså blive helt rørt når jeg ser de to sammen…

Hilsen Lisbeth[/quote]

Jeg :besvimer:
Men det gør jeg jo så tit. :stjerner:

Dette er en fed måde at se rødt på :tihi: