Bernie og Freja

Har åbnet min facebook-side, så I kan se Bernie og Freja :slight_smile: Den sidste nye er Bernie, der mener, at han er ved at sulte ihjel :tihi:

Nr. 2 viser, at de faktisk godt kan enes :ups:

Nr. 3 at Freja elsker rå kalkun - selvom hun ellers har forsøgt at overbevise mig om det modsatte :høhø:

Øv, jeg kan ikke se nogen film :frowning:
Men måske er det fordi vi ikke er venner så nu har jeg ansøgt om venskab :smiley:
Hilsen Lisbeth

Kan heller ikke :I

Har ellers gjort så alle kan se mine billeder og videoer :frowning: Gad vide hvad jeg gør galt :?

[QUOTE=Coon Danica;584100]Øv, jeg kan ikke se nogen film :frowning:
Men måske er det fordi vi ikke er venner så nu har jeg ansøgt om venskab :smiley:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Nu kan du se ham Lisbeth :smiley:

Ja, det hjalp at vi blev venner :smiley:
Hvor er de skønne begge to:wehuu:
Det er sjovt at den lille hvide prik Bernie havde på ryggen er blevet så stor :slight_smile:
De ser da også ud til at komme rigtig fint ud af det nu :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Jeg har lige vist Tommy filmene også, han siger at han kan se at Bernie er meget glad for dig og det kan jeg jo kun give ham ret i, det lyser ud af ham :hjerte:
Hilsen Lisbeth

Så har jeg os ansøgt, jeg vlil os seeeeeeeeeeeeee :smiley:

Årh man kan godt se det nu, man skal bare ind på din væg :smiley:

…og når man ikke er på facebook, kan man slet ikke se den :stuck_out_tongue:

Iih. Ved ikke lige… Skal se om jeg ikke kan lægge dem på youtube i morgen i stedet. :slight_smile:

Jeg vil også seeeeeeeee, Louiseeeeeeeeeeeeeeee :græde:

:ups:

[QUOTE=Coon Danica;584100]Øv, jeg kan ikke se nogen film :frowning:
Men måske er det fordi vi ikke er venner så nu har jeg ansøgt om venskab :smiley:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

[QUOTE=Blabl;584164]Jeg vil også seeeeeeeee, Louiseeeeeeeeeeeeeeee :græde:

:ups:[/QUOTE]

Lotte siger man bare skal ind på min væg :slight_smile: Ellers ansøg om venskab :stuck_out_tongue:

Når jeg går ind på væggen, beder den mig om at logge ind. Og jeg har ikke facebook. :ihhaltsåå:

[QUOTE=Coon Danica;584100]Øv, jeg kan ikke se nogen film :frowning:
Men måske er det fordi vi ikke er venner så nu har jeg ansøgt om venskab :smiley:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Så må du enten komme på facebook - besøge Majbritt eller vente til jeg hitter ud af at lægge videoerne på youtube engang i morgen :wink: