'besat kat nyder at blive børstet'

Prøv lige at dyrk denne kat -LOL-LOL-LOL

Gad vide, om den er vred eller rent faktisk kan li’ det

Det lyder ret vildt :uha:

Er da i tvivl om den ka lide det, men i betragtning af hvordan ørerne vender før og undervejs, så tror jeg det faktisk ikke :S.

Det ser da pudsigt ud :tihi:

Hvis den virkelig ikke brød sig om det, ville den så ikke flytte sig, den bliver jo ikke holdt på nogen måde :?

Hihi, ja man kommer da helt i tvivl om det er velvære, eller hvad de lyde betyder :klapper:

Sikke da en brøler.

ha ha sjovt

Hold da op :uha: Hvis mine katte kom med de lyde, vil jeg da blive hunderæd for dem -what

Tak for den video.
Den er da helt og aldeles vidunderlig.

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Ingen tvivl hos mig.
Den nyder det da, ellers ville den jo slå…

Ja den er splittet - halen basker og nogle af lydene og mimikken er aggressivitet - men så slikker den om munden, savler lidt og brummer lystigt - faktisk tror jeg det er lidt utryg ved kameraet og om den helt synes det er OK, den ser ud til at have svært ved at gøre det op med sig selv - men så er det alligevel så rart, at den blir siddende.

Dyr er nogle sære størrelser ind imellem :slight_smile:

Jeg kom til at grine, må jeg indrømme - tror jeg ville være lidt bange for den, hvis en ejer tilkaldte mig og jeg skulle hjælpe med håndteringstræning og katten sagde sådan der til mig:-) Jesus - den er svær at afkode:-)

Den er da herlig -LOL Det er sikkert fordi man gør det ved haleroden. Vi havde en kat der hver gang vi kløede den ved haleroden, så vaskede den sit ben. Når vi stoppede, så stoppede den osv :tihi:
Så der må sidde nogle nerver lige der. Når jeg gør det samme med Dee, så virrer hun med hovedet frem og tilbage.

-LOL … den hygger gør den…

jeg havde en hunkat der gjorde nøjagtig det samme… - fuldstændig samme adfærd… bare mindre besat at høre på :slight_smile:

men hun kom selv og stak rumpen hen når min mor sad på toilettet om morgenen så hun kunne få en lille tur med karten…

Den kat var da meget kær hehe, jeg tror faktisk den nød det…

Jeg må nok indrømme jeg havde lidt ondt af katten.
Den bliver kun børstet på et sted og jeg er sikker på den har det ligsom når vi bliver kløet på ryggen. Forestil jer det klør mellem skulderbladene og der kun bliver kløet lige nedenunder. Jeg er sikker på Helle har ret i det er en blanding af lidt nydelse men også frustation over den kun bliver berørt ganske let et sted.
Knus Elin

[quote=Denise;352764]Den er da herlig -LOL Det er sikkert fordi man gør det ved haleroden. Vi havde en kat der hver gang vi kløede den ved haleroden, så vaskede den sit ben. Når vi stoppede, så stoppede den osv :tihi:
Så der må sidde nogle nerver lige der. Når jeg gør det samme med Dee, så virrer hun med hovedet frem og tilbage.[/quote]

Jeg opfatter det, som at den snakker højlyst…bliv ved…bliv ved.-LOL

Når Karate Kai bliver nusset og kløet.
Løber han rundt om sig selv - alt imens han slår med halen.
Han spinder samtidig - så det kan høres i Ølsted. :tihi:

Alle mine eeeeelsker at blive kløet netop på det sted; så begynder de at spinde højlydt…

Hvis jeg børster Betterøv lige der, så får jeg en med sømposen. Bare jeg berører ganske let, bliver hun sur. Bare spørg Helle, hun har prøvet det.:høhø::høhø:
Knus Elin

Det der med at den slikker ud i luften… Det gør Medea også, når jeg børster hende nogle bestemte steder… Tror det er fordi hun bliver ivrig efter at hjælpe til GG :smiley:

Tja jeg har da en kat fra Marsini, som slikker når den bliver børstet :slight_smile:
Men den er da endnu ikke begyndt at snakke :slight_smile:

Hmmmm…
Tør vist ikke sige højt, hvad det minder mig om :ups:

Jeg må indrømme, at jeg ikke står og fedter rundt med børsten som i dette klip

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Måske derfor Nikita og Ferina ikke bræger op som denne kat?

:yah::yah::yah::yah:

Vil lige tilføje, at de ELSKER at blive børstet, især Nikita hun opfordrer selv til det.

:wehu::wehu::wehu:

[quote=Leopolds mor;353495]Hvis jeg børster Betterøv lige der, så får jeg en med sømposen. Bare jeg berører ganske let, bliver hun sur. Bare spørg Helle, hun har prøvet det.:høhø::høhø:
Knus Elin[/quote]

Ja og jeg er endda så dum at gentage for at få adfærden på film. Betterøv er også den type kat, der hvis du ikke fodre hende straks hun vil have det, så får du også en lussing :høhø:

Hun har heldigvis også en stor hæmning ifht at gå på mennesker for alvor, for med sådan en forkælet kat ville det ikke være godt ellers… og jeg er jo rystet for sådan nogle katte har jeg slet ikke herhjemme - forkælede altså…:ups::fløjte:-engel

:høhø: