et eller andet sted sidder der en der er ven med CK, og denne person, skriver vist ikke lige det der bliver skrevet fra min side…
Jeg ville sku aldrig gå så lavt at fjeren hendes katte, at lysten er der, er jo en anden snak…
link til min gæstebog
et eller andet sted sidder der en der er ven med CK, og denne person, skriver vist ikke lige det der bliver skrevet fra min side…
Jeg ville sku aldrig gå så lavt at fjeren hendes katte, at lysten er der, er jo en anden snak…
link til min gæstebog
Hold da ellers lige op…
Ja ved du nu hvad… Du skal ikke gå ud og stjæle andre folks katte… Puuuuhaaa…
Aii hold kæft hvor er det bare plat…
Hold da op… Hvad gik den gæstehilsen ud på???
Hun er godt nok moden da… LOL
Sikke en hilsen at få :s
Ja når nu en melder ud, så lad mig komme på banen også. Jeg havde ellers tænkt mig at tie det ihjel - men ja der er åbentbart spioner ude så lad os få det frem i lyset:
I kender min holdning til Kofoeds kattehold.
Jeg tøver aldrig med at give udtryk for den alle steder, hvor jeg får mulighed.
Jeg vil blot understrege, at det fortsætter jeg med!
Siden mandag har jeg oplevet følgende:
min hjemmeside blev forsøgt hacket - det mislykkedes dog. Jeg har siden slettet indlæggene om Kofoed, da jeg ikke synes, at siden er om denne sag men om adfærd. Det irriterer mig, at jeg tog den beslutning netop pga at det nu ser ud som om, at jeg lægger under for presset - det gør jeg ikke. Siden er blot om adfærd - der er andre sider om kattehandel. Jeg ved ikke om der er en sammenhæng mellem hackerforsøget og sagen og iflg min udbyder kan det ikke bevises - men jeg kan have mine anelser. Det er fx aldrig sket før.
I går modtog tre opkald på min arbejdsmobil, som også er min hjemmemobil. Uanset hvilket nummer du ringer til, så får du den telefon. Mit arbejdsnummer står i alle Midtjydskes aviser - inklusiv Randers og Århus - ved siden af mine klummer og foto af mig og Tara (Oline katten). De to anonyme opkald blev smidt på, da jeg tog den og sagde mit navn. Det var temmelig ubehageligt.
Den tredje gang sagde jeg en andet navn - det var fra en mand, som lagde ud med at spørge om jeg hed Helle og hvor jeg boede. Jeg bad om hans navn, han svarede Bor du i Lemvig? (det gør jeg nu ikke:-)) Har du katte?, sprugte han så.
Jeg bad om hans navn igen og spurgte om hvad han ville denne Helle?
Han sprugte “Hvor bor du? Har du katte?”, så tøvede han pludselig og sagde “jeg har vist ringet forkert”, og lagde på.
Jeg VED igen ikke om disse tre opkald har sammenhæng med sagen.
Men hvis der er flere af os, der var i retten, eller har yret sig om sagen her, der har modtaget lignende opkald eller haft oplevelser af denne art, så foreslår jeg, at vi fortæller om dem åbent.
Vi bør ikke lægge under for den slags her.
Der kom endnu et opkald tidligt i morges - der blev lagt på da jeg tog den - fra anonymt nummer…
Nu har jeg besluttet at anmelde det, hvis der kommer et eneste anonymt opkald mere. Så går jeg ned til politiet og aflevere min mobil! De kan spore det!
Jeg har deuden googlet mandens nummer og navnet på det sted, der blev ringet fra - det var fra en offentlig telefon i Jylland,at det opkald kom. Altså ikke fra en privatadresse. Jeg har adressen og geografien. Nummeret og tidspunkterne for opkaldene er også noteret ned - klar til anmeldelse, hvis jeg høre så meget som et pip mere fra den kant!
JEG ER SÅ RASENDE!
Jeg kan IKKE trues til tavshed af nogen - og kan det bevises, at disse ting har sammenhæng med kattehandler-sagen, så ses vi i retten! Det er fandeme sikkert!
HOLD OP JEG ER SUR!
Helle
[quote=Hanne P;56338]et eller andet sted sidder der en der er ven med CK, og denne person, skriver vist ikke lige det der bliver skrevet fra min side…
link til min gæstebog
http://users4.smartgb.com/g/g.php?a=s&i=g40-01179-05[/quote]
Det skal du ikke tage så tungt, det er en af hendes metoder til at true folk at skrive i deres gæstebøger. Men tænk at hun har tid til det med alle de katte, hun skulle fandme hellere bruge tid ude i de kolde bure :mad:
[quote=lenschow;56352]
HOLD OP JEG ER SUR!
Helle[/quote]
Ja det kunne så godt tænkes, nu andre også får beskeder i deres gæstebøger. Troede ikke hun gad det, men du har selvfølgelig skrevet om sagen. Men, ja meld hende og få sporet samtalerne, det skal man sgu ikke finde sig i. -doh
:eek:
Uh, får kuldegysninger. Vildt uhyggeligt.
Jeg kan godt forstå du er sur :mad:
Det ligner simpelthen ikke noget.
Det er en rigtig god idé, at melde det til politiet, hvis truslerne skulle fortsætte. Det ville jeg ihvertfald gøre.
Om ikke andet, så har du gjort det du kan - på en sober måde.
Mange tanker fra mig…
Ja jeg overvejede at holde kattene inde i dag… men nej - min nabo arbejder om natte, vi har fælles indgang og han er hjemme i dagtimerne hver dag - også i weekender - han holder øje.
Men ja det er sgu da for sygt!
Jeg ved naturligvis ikke med SIKKERHED om der er sammenhæng - men det er da mærkeligt, at jeg oplever ting i dagene efter sagen, som jeg aldrig har oplevet før.
Man kan jo tænke sit!
Jeg er godt nok pissed! Var SÅ tæt på at ryge i min bil og køre til Gelbrovej i morges, da opkald nummer 4 kom. Jeg tænkte - NU TÆVER JEG DEM SGU!
haha ja jeg er rødhåret inde bag min hårfarve;-)
Knus
[quote=lenschow;56361]
haha ja jeg er rødhåret inde bag min hårfarve
Knus[/quote]
-tihi Der er såmænd heller INTET galt i at være rødhåret -LOL
Det er bare så fejt ikke at stå ved det, hvis man vil genere folk. Jeg står da fx ved min kritik med navn. Hvis dette er hende, så kunne hun da bare ringe.
Uprovokeret gør jeg da ikke noget Og hun er da i sin ret til at ringe mig op - det er der da mange andre der gør - især på mit arbejdsnummer…
Men nej anonymt det er lettere. Man skulle tro jeg var farlig
Gosh! Hjemme hos os er det KUN Tara der er farlig… Hun er en djævel af rang den hunkat :-)))
Og hun blev også sur over det:-)
Nej jeg kan ikke lade være at lave lidt fis med det. Naboerne er orienteret og har øje på mine dyr - jeg er selv hjemmearbejdende i perioder af dagen - og de kan gå ind af lem. Så lad os grine af den narrehat, der synes, at jeg er så vigtig, at han/hun vil bruge energi på at irritere mig:-)
Det er jo latterligt, når man sådan ser lidt nærmere på det:-))))
Knus
Hahaha Nej enig!
Jeg er vist lidt mere Tortie end helt rød pt:-))) Men du ved hva man siger om Tortie piger haha
Altså de behøver jo ikke spionere eller have en spion herinde - for alt hvad I skriver herinde, kan jo ses udefra - også af ikke medlemmer :?
Ja det er sikkert korrekt - der er heller intet hemmeligt eller anonymt i min holdning:-)
Tror hovedpersonen selv kender den også. Den deles jo trods alt af størstedelen af den danske katteverden - heldigvis da
men du har nok ret - jeg ved bare, at Kofoed selv skrev i et andet forum i går, at hun ahvde fået tilsendt vores indlæg per mail af nogle “venner”… Men Ok - jeg ved ikke om det passer :-))
Jeg må også understrege, at modsat gæstebogen heroppe, så VED jeg ikke med SIKKERHED om mine oplevelser hænger sammen med sagen. Jeg har dog lige kontaktet politiet og fortalt dem det alligevel.
De tager sagen alvorlig, og hører jeg så meget som et pip mere, så tager de affære.
Uanset hvem der står bag dette, så er det jo en chikane af mig - måske som journalist. Det sker jo også af og til :-)))
Så der er nu politi på sagen. Indtil videre ikke anmeldt blot orienteret - jeg arbejder jo tæt sammen med politiet til daglig - ringer til dem hver morgen osv i mit job. Så de kender mig godt. Det er nok en fordel. De ved, at jeg ikke ringer i tide og utide med paranoide tip:-)))
Det hele er nu noteret ned, og på praj fra mig, så rykker de ud.
Det er vist bedre end at jeg rykker ud :-))
Knus
Sikken da noget møg for jer begge. Hun er simpelthen bare for meget!!!
Jeg sender mange tanker her fra…
Jeg er rolig igen - politiet tager sig af det - uanset hvem der står bag.
Så nu kan jeg arbejde lidt Var sgu så hidsig i morges, at min chef overvejede at give mig en fridag:-))
Men det er da dejligt, hvis ingen andre end os to her, har oplevet ubehageligheder siden mandag:-) Det glæder mig om noget endnu mere.
Den anden opførsel er ikke klædelig for nogen - heller ikke kattehandlere .-)
Kram
Hvor er det bare godt, at du har orienteret politiet -thumbs Det glæder mig at høre…
Jeg håber ihvertfald at du slipper for flere opringninger af den slags…
[quote=Hanne P;56338]et eller andet sted sidder der en der er ven med CK, og denne person, skriver vist ikke lige det der bliver skrevet fra min side…
link til min gæstebog
http://users4.smartgb.com/g/g.php?a=s&i=g40-01179-05[/quote] jeg er simpelthen måløs, men det undre mig ikke,metoden er brugt før.