Besøg af Lange Grethe

Jeg kom lige til at se, at vi har haft besøg af Lange Grethe på museet i dag - det er ca. 100 m. fra, hvor jeg arbejder. Det var jo lige før, jeg kunne have hilst på hendes royale røghed på vej over i Kvickly efter frokost-salaten :fin:

Lange Grethe :klapper:
Den har jeg ikke hørt før.

[quote=Lindvig;412481]Lange Grethe :klapper:
Den har jeg ikke hørt før.[/quote]

Jeg ved ikke, hvor det kommer fra, men sådan kalder Flemming hende altid, så det hænger bare ved :høhø:

Bare lige for at præcisere, hvor tæt jeg har været på Lange Grethe, så var hun på punkt A og jeg var på punkt B på kortet her - under 100 m. tror jeg :yatta:

• og ja… jeg keder mig i dag -surrender

Hehehe… Jeg var nær bumpet ind i Lars Ulrich fra Metallica igår aftes på vej hjem…
Først så han bare bekendt ud, men da han så åbnede munden var jeg ikke i tvivl. G

Lange Grethe… jamen det er hun jo… jeg har stået ansigt til ansigt med hende og jeg er 180 :slight_smile:

og så fik jeg nedlagt Gucci-helle for nogen tid siden… bogstavelig talt…

Jeg havde det yderste skab i VIP-sektionen i Fitness DK på østerbro hvor gucci-helle træner… jeg åbner skabs-døren der binder med et voldsomt “SVUP” og der lå Gucci-tasken… … hovsa…

Hun er godt nok vanskelig at kende uden makeup… er du gal hun må bruge tid på at blive tålelig til TV…

[quote=Battlestar;412694]Lange Grethe… jamen det er hun jo… jeg har stået ansigt til ansigt med hende og jeg er 180 :slight_smile:

og så fik jeg nedlagt Gucci-helle for nogen tid siden… bogstavelig talt…

Jeg havde det yderste skab i VIP-sektionen i Fitness DK på østerbro hvor gucci-helle træner… jeg åbner skabs-døren der binder med et voldsomt “SVUP” og der lå Gucci-tasken… … hovsa…

Hun er godt nok vanskelig at kende uden makeup… er du gal hun må bruge tid på at blive tålelig til TV…[/quote]
Nu spørger jeg måske dumt, men hvem er gucci-helle?:?

Jeg gætter på Helle Thorning… :stuck_out_tongue:

Godt at se hun havde taget fornuftigt fodtøj på :yatta:

nemlig… med uren hud og hele molevitten… der er seriøst ikke meget ved hende uden stylisten har været igang…

jeg var dybt overrasket over at det var SÅ grelt

[quote=Battlestar;412767]nemlig… med uren hud og hele molevitten… der er seriøst ikke meget ved hende uden stylisten har været igang…

jeg var dybt overrasket over at det var SÅ grelt[/quote]

Der er mange måder at forsøge at undgå at blive genkendt på :fin:

Fru Thorning ville heller aldrig have genkendt mig uden make up :cool:

nuuuuuuui jeg savner godt nok efterskole-tiden i Vejen når i viser billeder derfra!