Besøg hos mine gudbørn på Tullebo

Som jeg fortalte i en tidligere tråd, har Heidi fra Tullebo Kattehjem i Vordingborg været så sød at opkalde to killinger
efter mig.
Da de jo ikke får det nemt med de navne, vil jeg da lige gøre lidt reklame for dem. :høhø:

Ville du købe en brugt bil af denne mand? Nej vel. Men hvordan så med en smuk killing opkaldt efter ham?
Vaccineret og neutraliseret, klar til at rejse fra fra Tullebo til gode, nye hjem 8. august. Læs mere her.

De er næsten ens, men ham med den smalleste stribe på næsen hedder Finn…

Og hans bror med en lidt bredere stribe hedder Frode.

Her ligger de på kryds over hinanden hos deres mor Elise, som blev fundet med fem killinger under en
beboelsesejendom i Maribo. Hun var heldig, at Tullebo kunne tage imod hende, for ellers var de nok
blevet aflivet…

Foruden sine egne femlinger er Elise blevet plejemor for et par tortie-piger på samme alder som hendes egne.
Man kan ikke se på denne elegante og undersmukke kat at hun har ammet syv killinger…

Nogle er allerede reserveret, men de to sorte banditter leder stadig efter nye hjem. Og det må da meget gerne
være hos en Kattegal…

Se, hvor artigt den lille Finnemand ligger mellem sine kuldbror og plejesøster…

Lige indtil balladen begynder. Og der bliver givet og taget af et godt hjerte…

Skønne katteunger alle sammen. :hjerte:

De er vant til at være i menneskehænder og så livlige, som killinger skal være…

Faktisk så livlige, at de pludseligt kan blive meget trætte. :slight_smile:

Så tænk på Tullebo, hvis I er på udkig efter er killing. :ok:

Hold op hvor er de vidunderlige… Både de små og den helt utrolige smukke missemor.

Ihh hvor er de skønne!! Men jeg må nok hellere holde mig på måtten… Jeg har jo min egen killing der kommer hjem om 49 dage :hjerte:

SUK :inlove:

Nej, hvor er de søde. Det er godt der er meget, meget langt til Vordigborg herfra for de er da ikke til at stå for:smelter:

Ja jeg synes jo moren ser ret dejlig ud :hjerte: meeen jeg har den ene kat jeg må ha som så heldigvis er verdens bedste Emina :wehuu:

Ih jeg kan desværre ikke - jeg ville ellers elske at have en finn eller frode i huset :smiley: :smiley: Håber de finder nogle gode hjem :wink:

Hvor er de søde allesammen :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: også ham med skægget :høhø:

Åh nej…skrækkeligt gode billeder af …lækre killinger. Den lille tortie er da bedårende, selvom hun er set fra ryggen…er der langt til Tullebo på cykel?
Nej, det vil jeg slet ikke vide…tror jeg nok.

Og det med navne kan jo heldigvis laves om :D. En af mine tidligere katte hed Ingolf på stamtavlen. Ingooooooolf, det mindede mig om ham prinsen med de store tænder…han blev til en Siluski…

Nårh…hvor er de søde :wehuu:
Og missemor, hun er jo næsten samme farve som Madeleine her hos os :hjerte:…tænk at nogen bare kasserer hende :frowning:
Har hun mon fundet sig et hjem?
Det håber jeg ihvertfald at hun gør når de små er blevet gamle nok til at undvære hende :kryds:

Nøøøøjjjj, de er knusbedårende … hele banden :smelter:
Jeg er ellers ikke tortiefreak, men den lille madamme med klatten på næsen … :wehuu:

Jeg havde taget en af dem hvis jeg havde kunnet vente så længe på en missekat :hjerte:

Nuser -kære er både mor og killinger og Tillykke med, at du er “opkaldt”

Cats og Conni

De er Under-skønne:hjerte::hjerte::hjerte:

Skønne mislinger med fede navne:-)

Tak for alle jeres dejlige kommentarer om killingerne.

Der var godt nok liv og glade dage på kattehjemmet, for de søde små er jo lige kommet i den alder nu, hvor de kan tumle rundt og bruge deres kræfter på at udforske og lave ballade. Jeg kan også fortælle, at morkatten Elise er meget kælen og social, og selv om hun ikke kendte mig, lod hun sig uden videre tage op. Hun er ingen vildkat, og som Lisbeth skriver, er det da ikke til at forstå, at nogen bare kasserer en smuk kat som hende. Hun er vist ikke solgt endnu, men heldige dem, der får hende…

Heidi Tengstedt driver jo Tullebo i sit eget hjem, og er derfor begrænset i, hvor mange katte, hun kan tage ind. Foruden Elise har hun lige for tiden endnu en hunkat med et lidt yngre “sammenbragt” kuld. Hunkatten hedder Lulu og er en meget skøn blotched tabby pige.

Efter at have besøgt Tullebo, kan jeg kun varmt anbefale stedet. Vi kan ikke alle være ildsjæle som Heidi, men mennesker som hende gør altså en forskel for kattene og fortjener derfor al vores støtte og opbakning. :ok:

De er godt nok fine! Det burde være let at finde et godt sted til dem… (men jeg ved godt at nye hjem ikke hænger på træerne!)
VH
Susanne

Ej, hvor er de søde alle sammen!! :smelter:

Ville gerne have en sort/hvid kat engang. :slight_smile: Håber at de får sig nogle gode hjem!

Suk * nogle gode billeder der er iblandt. Der har været en god fotograf indeover og et par gode fotogene katte/killinger:) Skulle jeg have en lille ny huskat, ville disse helt sikkert havne i hver sin lomme. GG* :smelter:

Sikke nogen skønne små banditter, både dine gudbørn og de andre :wehuu: