Besøg hos Vanilla 7juni

Ja så har vi igen igen set dejlige lVanilla. Hun er idag 5uger og vejer knap 700g, så hun er en dejlig stor misser.

[/img]

Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej hun er stadig grim…

For hun er stadig ikke min -græd

Næh nogle skønne billeder - især det med tungen [bigloony]
(Og du er sikker på, det er en pige?)

HI HI HI Ja hun er en lille pige [bigloony] [bigloony]

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

Jamen Sine…jeg har jo masser af plads hvis jeg bytter Audien ud med en peolpecarrier… [bigloony]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -rofl -rofl -bil -bil -bil -bil -bil

Helledusse da en skønhed -love -love -love -love

Hvor ser hun lækker ud -love

HI HI HI du er mere en velkommen til at komme og nusse misser -velkommen -forelsket

Hvor er hun bare dejlig… hun er da slet ikke til at stå for…

Nej vel? hi hi hi hi hi -forelsket

Hold da op… GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUF og denne gang ingen tøser til at forblænde skønheden hahahah.

hun er godt nok yndig!!!

Ja- vi er jo næsten naboer Janni…
Og jeg ville altså lige se det første billeder osse:

Og mums hun er lækker.

Hun er bare en super dejlig smuk prinsesse -forelsket

For filan da Hans Otto — Jeg er FORELSKET -love -love -love -love -love -love

-lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

Ja er hun ikek bare dejlig -forelsket -forelsket Og er der noget at sige til at jeg bare MÅ se hende MINDST 1 gang om ugen suk Kan næsten ikke klare at jeg ikke aber kan være der hele tiden, meeeeeeeeeen så har jeg heldigvis to dejlige og skønne misser til at trøste mig hjemme -thumbs he he hehe -love -love

He he he jeanette… du er meget velkomme til at komme nå Vanilla er blevet en dame og parret, og se pom der er en misling du kunne blive forelsket i -forelsket -forelsket -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Ja- vi er jo næsten naboer Janni…
Og jeg ville altså lige se det første billeder osse:

Og mums hun er lækker.[/quote]

Tak poly, det havde jeg da helt overset det billede -tak -tak

Hvor er hun dog yndig -lovelove -lovelove