Besøg i haven

Hvorfor hyler Dino mon

Og hvorfor går han hen og ligger på lur

Fordi et egern skælder ham ud

nej hvor frækt :S det er da hans have -what -what -forelsket -forelsket

Jeg kan da godt forstå han gemmer sig…de er jo farlige sådanne kæmpe egern… -what

De er simpelthen så frække, de egern - og jeg tror sgi også, de er ret intelligente på deres helt egen måde -shhhh Vores egern (holder til på hele vejen) så da i hvert fald ud til at more sig kongeligt over at blive nidstirret af tre katte, der tydeligvis ikke kunne gøre den noget [bigloony]

Hvor er de dejlige, jeg kan godt forstå at de sådan lure på det lille dyr…

Skønne billeder, af noget ret så smukke katte

Takker :slight_smile:
Ja den er fræk. Og den sad og skældte ud og stampede oppe i træet. Da jeg så kom ned blev den lidt tavs. Men den er jo ikke vant til katte i haven, den plejer at have fri adgang til fuglehus og nødder når de kommer. Er spændt på hvad den vil gøre når der kommer nødder, den plejer at stjæle og grave dem ned i hele haven, så der vokser nøddetræer op overalt. Fjolset kan aldrig huske hvor den gemmer dem :smiley:
MEN kan katte gøre den noget, hvis de fander den :?

Ja, det kan de godt. Jeg har fået serveret et egern på gulvtæppet :frowning: Det var ikke særlig stort, så jeg satsede på, at det var en unge, der ikke havde kunnet klare sig (Bailey klatrede aldrig i træer, medmindre han blev jagtet derop af en hund).

Sikken dog nogle skønne billeder -love -love -love

Du KAN tro de kan gøre noget ved nødde-ned-graveren og det i en grad, du ikke vil syntes om det.
Hvis ikke Egern-Egon(e) passer på ender han/hun som et dødt egern.
Det er rovdyr du har, Denise og dèt endda udaf meget dræberagtige linier.
Her går INTET ramt forbi…ALT bliver slagtet omså det er skovduer.
Og fasankokke prøver man også at nedlægge…dog nåede han at flyve op på en gren inden samarbejdet blev ettableret.

Takker :slight_smile:

Ups, så må jeg passe ekstra på. De kom ind lige efter, for synes det var synd for egernet der sad og gemte sig.
Men de sorte var et andet sted i haven, så de havde ikke engang opdaget det.

Ellers nogle skønne billeder…

Tak :slight_smile:

-hæhæ hvad bilder det frække egern sig egentlig også ind sådan bare at sidde der i dinos træ…

fyyyy frække egern [smilie=hate-boid.gif]

tak for de gode billeder Denice, de satte et smil på min læbe efter en lidt træls dag [bigloony]

Haha… fede billeder… Men sikke da et lille tosseegern… -LOL -LOL -hæhæ [bighappy]

Åhhh hahahah hvor herligt…

Sikke dog nogle skønne sommerbilleder :D:D

Enig -thumbs -love