Besøgskat Nordjylland

Jeg skriver da jeg har været ved at lede efter en besøgskat, men ser kun ud til at kunne finde noget på Sjælland. Er der evt. nogen der kender nogen steder man kan henvende sig i nordjylland med henblik på aftaler om en besøgskat?

Jeg arbejder på et bosted og vi har beboere der ikke er i stand til at varetage katte på egen hånd, men som brændende ønsker dig dette. Som kompromis herpå, tænkte jeg at en besøgskat var oplagt.

Enhver hjælp ville være fantastisk.

VH
Dan

8 Synes om

Sikke dog en super idé :ok:

Mig bekendt er det desværre ikke særligt organiseret i Danmark at have besøgskatte - i modsætning til flere steder i udlandet, hvor kattene gennemgår træning på linje med f.eks. Trygs besøgshunde.

Det ændrer dog ikke på, at der garanteret er katte, der vil være super egnede til formålet og måske kan du få lavet en aftale med en “uautoriseret” besøgskat her på Kattegale? Det kræver dog nok, at du uddyber “Nordjylland” en anelse :wink:

4 Synes om

Jeg tænkte lige netop på det samme - selv er jeg dog placeret i den forkerte ende af landet (og har i øvrigt heller ingen egnede kandidater… :smirk_cat: :see_no_evil:)

2 Synes om

Ja jeg tænker også det er godt lige at få uddybet nordjylland lidt - der er langt få det sydvestlige Thy til Skagen i nordøst og ned neden for Aalborg :slight_smile:

1 Synes om

Jeg tager min egen kat med hen i vores fælleslejlighed, hvor de andre beboere er rigtig glad for det besøg, men han er ikke tilmeldt noget spm besøgskat :smiley:

2 Synes om

Da jeg arbejdede som social og sundhedshjælper, havde jeg sommetider en kat med på arbejde eller kom med katte på en fridag. De ældre elskede når jeg kom med dem.
En af mine kolegaer havde altid hendes hund med på arbejde og den gjorde lige så stor glæde for dem der kunne lide hunde

5 Synes om

Selvfølgelig. Jamen det er 10 min kørsel fra Hjørring. Og tak for input :wink:

1 Synes om

I må gerne låne Sami på prøve og går det godt, så kommer han gerne igen :slightly_smiling_face:

Sami

19 Synes om

Jeg tror, vi er mange, der kan skrive under på, at Sami er en dejlig kat - der finder sig i at blive kastet i armene på hvem som helst :heart:

1 Synes om

Amen :heart: Han er fantastisk, og der er så mange gode anekdoter om ham i hans showkarriere :smile:

Jamen fantastisk! Det er jeg virkelig, virkelig glad for. Jeg giver det videre og skriver når det lige er blevet vendt på stedet blandt personale og med beboeren. Der er en del der skal på plads og søges om, så det er nok en længere proces. Men der var bare ikke nogen grund til at sætte noget i gang der alligevel ikke var muligt. Men den ser virkelig sød ud og jeg er superglad for at du byder ind. Må jeg sende en privatbesked fremadrettet, så kan vi også lige udveksle kontaktoplysninger osv. Og du kan lige få lidt nærmere info om hvad det drejer sig om, hvor og alt det praktiske :wink:
Men ihvertfald, tusind tak! Du hører fra mig i nærmeste fremtid.

6 Synes om

Ja, jeg har haft glæden :star_struck:

11 Synes om

Du skal være så velkommen :slightly_smiling_face:
Jeg bor mellem Ulsted og Dronninglund, så jeg er ikke særlig langt fra Hjørring.
Du kan også kontakte på FB (Anne Lønstrup) via messenger, hvis det er lettere.