Bestemmelse af tabby mønster på 1 uge gamle killinger

Ja, min gode veninde fra biologi har fået killinger. Mere præcist så har hendes forældre.
Men nu så jeg lige nye billeder af de små størrelser igår.
Alle er med varierende mængder af hvid. Jeg kan sagtens se at der er to blå makrel tabby, og kan se en blå tortie tabby.
Men hvad er de to sort tabby? Kan de tænkes at være blotched tabby, eller er de bare meget mørkt makrel? Jeg synes nemlig de ligner at blive blotched tabby.
Hvad med den blå tortie? Der forstyrrer det så lidt med det meget hvide, men er hun makrel, eller?

Håber I har nogle gode bud?

Det er godt nok meget meget svært at se.

Har du ikke et billed fra de er yngre og hvor man kan se siden?

Ellers er mit gæt på den, hvor man kan se nakken - Blotched.
Ved virkelig ikke med de andre.

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis … bumID=5773

her er der nogle hvor de er yngre, men det er ikke ret gode billeder. Men nu må vi se om hvad de er :slight_smile:

-tihi Nej, det blev jeg ikke klogere af

Stine - Nej, det kan jeg godt forstå, hehe.
Men min veninde har bedt hendes lillesøster om at tage nogle billeder af dem enkeltvis. Så håber jeg det er tydeligere der. (Jeg ved nemlig at min veninde er vild med blotched tabby mønstret, så ville være fedt hvis de var det.)

Jeg ville umiddelbart sige blotched… :slight_smile:

Coogans . Ved de to sort tabby bare, eller også ved tortien?

Den tortie er lidt svær… men ja - det er nok også blotched… men den er kun et gæt :slight_smile:

Enig -thumbs

Jeg ville også skyde den blåcreme til at være blotchedtabby -love

Meeeeeeeen hvor er de nuser -engel

Annette - Hehe, ja de er så. Og deres far er bare en rigtig fin og flot husmisser -forelsket så jeg er spændt på hvordan de kommer til at se ud.
Tak for jeres bud begge to :slight_smile: -thumbs