Bestemt stof søges til nullerputseng

Tænkte jeg hellere måtte uddybe i titlen, så folk ikke troede jeg enten tog stoffer, eller eftersøgte et eller andet kemisk halløj :høhø:

Ja, jeg var engang i Stof og Stil med Brita, hvor vi fandt en rigtig lækker rest stof på deres reste-bord. Da hun så havde syet en seng af det og taget med blandt en masse andre til BB-klubbens HCM-fordrag, ja så blev jeg jo nødt til at købe den :tihi:

Det er så denne her. Og den har været meget populær hos misserne, og jeg synes simpelthen det er sådan noget pænt stof.

Problemet er bare at den er blevet meget slidt nu her, to hold killinger var ganske hårde ved den, og i sidste vask gik den i syningen :frowning: Jeg bestilte derfor fluks en ny hos Brita, der bare desværre ikke lige havde noget i den stil.
Jeg har så derfor ledt efter stof til en ny, men jeg kan bare slet, slet ikke finde noget jeg kan lide i øjeblikket (OK, det er et par uger eller tre siden jeg sidst kiggede)…

Så derfor - kunne jeg være så heldig at der er nogen herinde der ligger inde med en rest af dette stof? Eller som ved hvor jeg kan få noget der ligner det? :slight_smile:

Det ligner et gardinstof af en krafig satin :slight_smile:

Altså, hvis du skal bruge noget god narko, så skriver du bare, ikk’? :muhaha:

:klapper:

Jeg kan dog godt forstå din søgen - det stof er SÅ flot!
(Og det klæder altså virkelig store, barske Diego :tihi:)

Ja, det glemte jeg lige at skrive. Ved ikke lige om det er gardin stof, men det er i hvert fald kraftig satin :slight_smile:

[QUOTE=Tea;954437]Altså, hvis du skal bruge noget god narko, så skriver du bare, ikk’? :muhaha:

:klapper:

Jeg kan dog godt forstå din søgen - det stof er SÅ flot!
(Og det klæder altså virkelig store, barske Diego :tihi:)[/QUOTE]

Jo, så ved jeg nu også hvor jeg skal gå hen :stuck_out_tongue:

Hehe, ja, han forstår virkelig at understrege sin maskulinitet… :engel2:

Det minder om kinesisk kunstsilke? Hvis det er det, kan du måske finde noget der ligner på e-bay?
F.eks…

http://viewitem.eim.ebay.dk/Chinese-Brocade-Silk-Fabric-Embroidered-Butterfly-Print/390468155754/item

[QUOTE=Eife;954439]Jo, så ved jeg nu også hvor jeg skal gå hen :stuck_out_tongue:

Hehe, ja, han forstår virkelig at understrege sin maskulinitet… :engel2:[/QUOTE]
Netop!! (Til begge dele… :høhø:)

Hvis det bare er syningen, kan jeg godt fixe dét problem for dig, er jeg ret sikker på. :slight_smile:

Mener at jeg har en rest, af næsten identiskt stof…dog er bundfarven meget mere gul i det…:gruble:

Næste gang skal nullerput da være et par numre større :tihi:

Jeg er næsten 100% sikker på at det stof kommer fra Stof og Stil de har haft rigtig mange forskellige “kina satiner” og jeg mener jeg brugte lige præcis det stof du viser til foer til en taske for nogle år siden. Om de stadig har det???

[QUOTE=Ann R;954441]Det minder om kinesisk kunstsilke? Hvis det er det, kan du måske finde noget der ligner på e-bay?
F.eks…

http://viewitem.eim.ebay.dk/Chinese-Brocade-Silk-Fabric-Embroidered-Butterfly-Print/390468155754/item[/QUOTE]

Ja, det kan godt være det er sådan noget jeg skal kigge på. De rigtige søgeord er altid sådan et plus :høhø:

Mange tak, men det er det desværre ikke. Stoffet er meget slidt over det hele, det med syningen var bare lige “dråben” :slight_smile:

Mhm, altså det har været en del kraftigere farvet, da det er blevet bleget af solen, gennem et par års brug. Det kan være du kan tage et billede af det du har? :slight_smile:

Hehe, nope… Vi har større, spørger du Diego så er det kun en rigtig nullerput hvis man liiige kan klemme sig ned i den :høhø:

Ja, jeg ved også det kommer fra Stof og stil :høhø: Som jeg skrev i start indlægget så var det mig der fandt det i rest-kassen til Brita i sin tid.
Men nej, det har desværre ikke det samme længere, da det er en helt, helt anden type stof der er på mode nu om dage :frowning:

Det er kinasatin :slight_smile:
Stof og Stil har åbenbart ikke noget i deres aktuelle katalog, men mon ikke de har noget liggende alligevel (mener jeg ihvertfald at de havde i Roskilde), men sikkert ikke i lige den udgave.

Jeg dykker ned i flyttekassen senere i dag :smiley: mener bestemt ikke at det røg ud…

[QUOTE=Skattekat;954563]Det er kinasatin :slight_smile:
Stof og Stil har åbenbart ikke noget i deres aktuelle katalog, men mon ikke de har noget liggende alligevel (mener jeg ihvertfald at de havde i Roskilde), men sikkert ikke i lige den udgave.[/QUOTE]

Jeg har været derude et par gange og kigge, i den vi har i Tilst, og der har ikke lige været noget egnet. Det de har haft, har været meget broderet og lidt stift/stikkende, og ikke virket som noget der var godt at ligge i som kat, og som noget hvor Diego’s flyvske pels hurtig skulle hænge fast i trådene :slight_smile:

Nice, jeg håber :kryds: Tak! :slight_smile:

Har du spurgt dem i butikken om vi vil forhører sig ved de andre butikker i kæden. Jeg har flere fange fået stof hjem til “min” stof og stil, hvor den metervare var udået og min butik var løbet tør. Men der har altid været en af de andre butikker som har haft en rest af det.

Prøv at høre Kimilla ad, hvor hun har sit stof fra … det kunne godt ligne sådan noget.
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?43197-Sort-med-brocade-satin-til-dobbelt-bur&p=954067#post954067

Nej, det har jeg ikke. Men tror du det er realistisk når det er en sæsonvare købt for en 3 år siden?

[QUOTE=Skattekat;954588]Prøv at høre Kimilla ad, hvor hun har sit stof fra … det kunne godt ligne sådan noget.
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?43197-Sort-med-brocade-satin-til-dobbelt-bur&p=954067#post954067[/QUOTE]

Det kan jeg lige prøve, tak :slight_smile: Selvom det så selvfølgelig skal være en anden farve hvis det er (er nemlig kræsen, så det skal både være den rigtige slags stof og i de rigtige farver til min smag :tihi:)

[QUOTE=Eife;954594]Nej, det har jeg ikke. Men tror du det er realistisk når det er en sæsonvare købt for en 3 år siden?
[/QUOTE]

Du kan jo ligeså godt prøve, hvis ikke nogle af de andre i tråden havde en rest af stoffet.

Ellers prøv Stof 2000, jeg kan huske jeg købte noget ligende satin der til en nederdel. Men igen det er også nogen år siden.

[QUOTE=Missemanden;954604]Du kan jo ligeså godt prøve, hvis ikke nogle af de andre i tråden havde en rest af stoffet.

Ellers prøv Stof 2000, jeg kan huske jeg købte noget ligende satin der til en nederdel. Men igen det er også nogen år siden.[/QUOTE]

Ja altså, det er ikke fordi det behøver være identisk. Lignende kan også være fint :slight_smile: Så tror jeg vil surfe lidt efter kina satin i weekenden