Bestilling fra Zooplus

Jeg skal til at bestille grus og en kattebakke hjem, men har nogle problemer med det.

Jeg kan huske der var noget med, at zooplus havde sat en begrænsning på, hvor meget grus, man måtte bestille hjem, men kan ikke finde samtalen herinde :dokdok:

Så, hvad er reglerne nu?

Jeg vil benytte mig af Tigerino tilbudet med 2 x 15 kg parfumefrit klumpende grus til 19,99 Euro, og skal bruge 4 sække, så har jo skrevet antal = 2 ud fra dette tilbud.
Er det for meget for zooplus nu?

Jeg får en besked om at betalingen ikke kunne ske, selvom jeg ved at al betalingsinformation er korrekt indtastet. Intet ord om det i kurven eller begrænsning heraf.

Hjælp :slight_smile:

Der, hvor der er begrænsninger, kan man kun putte det antal, de vil levere i kurven. Så hvis det er i din kurv, burde det ikke være der problemer ligger.

[QUOTE=ThildeL;1301551]Jeg skal til at bestille grus og en kattebakke hjem, men har nogle problemer med det.

Jeg kan huske der var noget med, at zooplus havde sat en begrænsning på, hvor meget grus, man måtte bestille hjem, men kan ikke finde samtalen herinde :dokdok:

Så, hvad er reglerne nu?

Jeg vil benytte mig af Tigerino tilbudet med 2 x 15 kg parfumefrit klumpende grus til 19,99 Euro, og skal bruge 4 sække, så har jo skrevet antal = 2 ud fra dette tilbud.
Er det for meget for zooplus nu?

Jeg får en besked om at betalingen ikke kunne ske, selvom jeg ved at al betalingsinformation er korrekt indtastet. Intet ord om det i kurven eller begrænsning heraf.

Hjælp :)[/QUOTE]

Den med betalingen oplevede jeg også søndag.
Der gik 5 minutter så fik jeg en mail om at betalingen ikke var gennemført, og at jeg enten skulle betale med bankoverførsel eller indtaste ordren på ny.
Jeg valgte det sidste, og der ar der ingen problemer.

Jeg har næsten lige bestilt og fået leveret 60 kg Tigerino fra den tyske Zooplus. Det var efter tråden herinde. I sidste uge, vist nok.

[QUOTE=louiseogbuster;1301557]Den med betalingen oplevede jeg også søndag.
Der gik 5 minutter så fik jeg en mail om at betalingen ikke var gennemført, og at jeg enten skulle betale med bankoverførsel eller indtaste ordren på ny.
Jeg valgte det sidste, og der ar der ingen problemer.[/QUOTE]

Ja det gjorde jeg også - og dette er også andet forsøg jeg nu gør, så tror jeg prøver fra Nicks computer næste gang.
Har selvfølgelig skrevet til dem ved begge gange, men ikke modtaget noget svar.

Ja så burde det jo ikke være det, der er problemet.
Fuldstændig samme scenarie her.

nu handler tråden godtnok om zooplus og tigerino kattegrus,
men vi har lige købt kattegrus i maxizoo , noget der hedder multifit til 55 kr posen
https://www.maxizoo.dk/multifit-kattegrus-ultra-comfort-klumpende-15-kg.html
det grus har vi haft i nogle mdr nu og det er vi meget tilfredse med og vi har ikke haft lugtgener osv

vi har prøvet tigerino og var på ingen måder begejstede over det

Tror sgi også det ender med at vi kører i maxizoo og får fyldt gruslageret op. Har ikke tålmodighed til det her :argh:
Så håber jeg bare de har kattebakker str. Xxl

Nå det lykkedes fra Nicks computer - Der er åbenbart begrænsninger for, hvad man må og kan i Safari på en macbook :dokdok:

Så nu er der en kææææmpe ordre på vej. :ok: