Besynderlig klagelyd

I eftermiddags var mine drenge og jeg ved at gå i panik :uha: vi kunne høre Frodo miauve på sådan en klagende ynkelig måde… ja ja han snakker og råger jo nærmest konstant så vi er vant til at kan høre ham :høhø: men den lyd var bare så meget anderledes:S Vi kunne HØRE ham men IKKE se ham… vi kaldte og kaldte, og ja jeg var nok nærmest på panikkens rand, men måtte jo bevare fatningen så ikke sønnerne skulle blive bange og kede af det :yikes:
Nå men da vi har endevendt drengenes værelse og mit soveværelse udbryder Lucas (den store søn på 6 år) Moar han sidder fast UNDER sofaen :yikes:
Kræet havde så mavet sig ind under en ikke ret høj sofa, eller det vil sige der er ikke meget luft under den og han er ligesom temmelig stor missekat :tihi: FORDI han ville spise hans “kylle” (daggammel kylling) i fred for de andre:dokdok: han brøler jo værre end en løve så de andre ikke engang gider forsøge stjæle hans bytte…

Tosse mis og Moar fik i den grad sved på panden og pulsen op :uha:

Giv ham et rum med lukket dør til at spise sin kylle i?

Så slipper i for den forskrækkelse én gang til. :tihi:

Han er houdini :uha: og åbner alle døre uanset om de åbnes indad eller udad

Hehe, stakkels mis!

Her bliver alle skabe, opvaskemaskine m.m. tjekket ekstra hver gang de bliver lukket… her er killinger overalt nu :høhø: Igår var Ronja lukket inde i et opbevaringsskab i små 10 minutter, fordi min kæreste ikke lige var opmærksom.

hehe de små misser er bare skønne