Betaling zooplus opdrættere

Jeg har lige bestilt nogle ting på zooplus for første gang. Da jeg var færdi med at bestille, godkendte den min ordre… Men jeg har jo ikke betalt? Kommer der girokort? Eller hvordan fungerer det for os opdrættere?

Du skal betale forud med kreditkort…
VH
Susanne

Underligt. Den bad ikke om mine kortoplysninger…?

Hvad står der på din bekræftelse? Der kommer helt stensikkert ikke et læs foder, grus og andet godt uden forudbetaling :slight_smile:
VH
Susanne

Sehr geehrte Frau Pedersen,
vielen Dank für Ihre Bestellung bei zooplus und Ihr Vertrauen in unseren Shop.
Wir kümmern uns umgehend darum, dass Ihre Bestellung an unser Lager übertragen wird. Eine nachträgliche Änderung Ihrer Bestellung ist daher leider nicht möglich. Im Anschluss finden Sie die Einzelheiten Ihrer Bestellung aufgeführt.
Sie erhalten eine Versandbestätigung, sobald Ihre Bestellung unser Lager verlässt. Den Status Ihrer Bestellung können Sie jederzeit unter “Mein zooplus” verfolgen.

Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit den gewählten Produkten und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr zooplus Service-Team
PS: Bei Fragen zu Ihrer Bestellung helfen wir Ihnen gern weiter. Sie erreichen uns telefonisch von Montag bis Freitag von 8 - 19 Uhr und samstags von 8 - 14 Uhr unter +49 (0)89 / 211 29 211. Oder rund um die Uhr über unser Kontaktformular:
https://www.zooplus.de/contact
Ihre Bestelldaten im Einzelnen:
E-Mail-Adresse:
[email protected]
Ihre Kunden-Nr.:
4144314
Rechnungsanschrift:
Frau
Anita Pedersen
Dk Sacredbeauty
Rugmarken 4
8800 Viborg
DK

Lieferanschrift:
Frau
Anita Pedersen
Dk Sacredbeauty
Rugmarken 4
8800 Viborg
DK

Bestellung: 1536970826.04.201114:41 AnzahlProduktbezeichnungPreisSumme1212368.0 - Applaws Katzenfutter für Kätzchen 2 kg + 500 g gratis!- Sparpaket19,99 EUR19,99 EUR1118641.0 - Catit Design Senses Spielschiene- ca. 110 cm lang14,90 EUR14,90 EUR193076.0 - Freigehege Ruby 8-Eck für Kleintiere schwarz- 8 Elemente à 61 cm x 61 cm29,90 EUR29,90 EUR198104.2 - Sanabelle Dental- 10 kg43,49 EUR43,49 EUR11.3 - - Nachlass-10,83 EUR-10,83 EURGesamtsumme:97,45 EUR
Jeg forstår ikke tysk:-)

Ai hvor vildt - ikke ét ord om betaling! Det er jeg godt nok spændt på at se hvad ender med :slight_smile: Så ved jeg det nemlig ikke - de plejer nok at kunne finde ud af at kradse penge ind :slight_smile:
VH
Susanne

Er det første gang, du bestiller eller har du bestilt før og indtastet kortoplysninger?

Hun skriver det er første gang :smiley:

Jeg har også lige bestilt via den tyske side…og jeg blev heller ikke opkrævet beløbet.:?
Jeg har dog handlet før, så jeg var også usikker på om det var fordi de har div. info.
Jeg plejer dog at taste dem ind på den engelske side:gruble:

Jamen, så kan jeg kun give Susanne ret - Zooplus er ikke nogen gavebod, så de varer kommer ikke, før de ser en betaling.

Hvis det havde været 2. eller 10. gang, er det et spørgsmål om, at kortoplysningerne gemmes fra gang til gang, så man skal skrive, hvis man vil betale med et andet kort end sidst og ellers godkender den bare ordren.

Nu ser den lidt underlig ud, når den er kopieret ind - men så vidt jeg kan se, så er der da bestillingsnummer “Bestellung: 15369708” og du har bestilt den 26.04.2011 kl. 14:41 - de trækker pengene når de er registreret som afleveret af GLS. Det gør vores ihvertfald altid - har netop modtaget ½ delen af det jeg bestilte forrig søndag.

Du må have givet kontooplysninger dengang du oprettede dig som kunde - ellers vil du heller ikke have mulighed for at have gennemført din ordre - gå lige under “mine Zooplus” og der kan du se hvad kontokort du har tilføjet.

Hilsen Heidi

Har du, inden din bestilling, (og jeg ved godt, du skriver, det er første bestilling :)) været inde og oprette dine oplysninger i MyZooplus.? Din adresse, e-mail, dine kontooplysninger :smiley: o.l. for så trækker de bare pengene fra din konto udfra disse. Og det kan variere, hvornår de trækker betalingen men de gør det som regel først når de har sendt varerne og leveret (det er i hvert fald det, jeg har oplevet)

hov undskyld det blev FED skrift… ved ikke lige hvad jeg trykkede på, for da jeg skrev var den alm. som nu - den bliver måske også fed om lidt :O(

Jeg kan slet ikke huske om jeg har indtastet noget. Men nu får jeg se. Man plejer nemli altid at skulle give kort oplysninger når man handler på div sider…

men det har du med sikkerhed skulle gøre - demensen længe leve…nu i tidlig alder og kun med nethandel ;O)

Heidi

Haha:-) Det kaldes stress her:-) Den har udslettet min hukommelse:D Ej jeg ved, at jeg ikke har givet kortoplysninger her under bestillingen. men om jeg har gjort det, da jeg oprettede min “konto” derinde… Det kan jeg ikke huske.

Har du ikke skullet sende en kopi af din “stamnavn” reg. ned til dem for at blive reg. som opdrætter og melde dig til deres opdrætterordning ? Jeg kan ikke forestille mig, at du uden de oplysninger får lov til at handle som opdrætter og få 10% rabat :slight_smile:

Jeg kan se, at du har et kundenr. 4144314 så du må have oprettet dig :smiley:

Det kan du gå ind og se under dine oplysninger :slight_smile:

Det kan du gå ind og checke under Mein Zooplus/My Zooplus.

Men der er sådan set ingen tvivl - du har afgivet kortoplysninger på et tidspunkt :slight_smile:

Jo de har fået kopi af mit stamnavn. Jeg var lige ind og se min profil. Ved betaling står der faktura?