Bette fisen er på tur i haven for aller første gang

Min lille kuriller har aldrig været udenfor før, så han tager det mega flot og i høj haleføring…hvis han altså havde en :tihi:

Jeg ved godt det ikke er en ordenlig sele han har på, den er kun midlertidig til jeg kan få købt en til ham.

Her er osse lidt billeder af ham jeg tog igår.


Han ville absolut have den drillepind jeg sad med i hånden. :høhø:
Jeg var dog ikke så hurtig til at få et ordenligt billede så I må nøjes med det her. :slight_smile:

Det tager han da rigtig fint :smiley: men HØJ haleføring kræver en lang hale …:stuck_out_tongue:

Han er vel nok dygtig. Det skal han nok blive glad for. :slight_smile:

Nåååååeeeh hvor er han sød:hjerte: Jeg SKAL altså have en kurilean en dag:inlove:

Han er vist allerede hooked…han ville med ud igen da jeg tog Cinna ud en tur.

Ej, hvor er han altså sød…han minder lidt om en der står og tigger med sine våde katteøjne :wink: altså på billederne…fin og sød video :slight_smile:

Så skal du være indstillet på at en kurilean er en blanding af forskellige katteracer, med noget hund smidt ind over og noget ekstra andet oveni. :slight_smile:

Det går fint med at gå tur med Bette fisen. Det er dog ikke hver dag, men så ofte som jeg nu kan. Cinna kommer osse ud fra tid til anden. Jeg har nu fået købt mig en ordenlig line som er 8 m lang, så når ham den bette lige får krudt bagi så kan han løbe så langt han vil (læs: kan). Han er meget glad for træerne i haven og af en eller anden årsag så synes han at han SKAL op i den træ der har flydende harpiks på barken. :venter:

Og ikke nok med at han kommer ud i sele så har han nu osse fundet ud af hvordan man åbner kattelemmen op så han kan komme ud…der er bare den bagdel at han så lukker sig selv ude. :dokdok::høhø:
Samføringen går fint med Cinna og de andre. Cinna hvæsser dog stadig af ham, men det er kun når han vil lege hele tiden. Jeg forstår ikke hvorfor han absolut vil lege med hende når han har de andre 3 “killinger” og lege med. De er da mere end glade for at tumle og race med. De andre hvæsser ikke af ham mere og de hygger med ham når de altså ikke har travlt med at lege. :tihi:

Jeg er mega glad for at jeg “valgte” ham. Der er sjov og glade dage her i huset…minus det at han kan åbne kattelemmen. Hvordan “fikser” man det indtil hegnet kommer op? Pt leger jeg med ham for at køre ham træt så han ikke har så travlt med at komme ud. Har I ellers nogle gode forslag?