Vi fik leget lidt med den fake DaBird Nobby fik for et par måneder siden… Man leget bedst på ryggen - men med den kan han lokkes til at løbe og springe
Læg mærke til hvordan han pænt venter med at tage ‘fuglen’ med ud i gangen til jeg samler den tabte pind op
Ista fik slæbt en drillepind fra stuen og næsten helt ind i soveværelset i morges, da jeg var for længe om at op! Hun havde fået sin morgenmad og var klar til at lege!
Men må sige, at tempoet er noget lavere end her hjemme! Her er det indimellem hårdt at være mennesket:høhø:. Sigga er dæleme hurtig, når det stikker hende. Og så er yndlingslegetidspunktet fra 6.30-8!
Men vi skal klart have sådan en DaBird! Har forsøgt at kigge lidt, og det ser ud til at den skal bestilles hjem fra en af de udenlandske hjemmesider??
Der er også en dansk version af zooplus, hvor du kan få den:
Hvis du skal bestille mere end den, mad, grus m.m., så vil det bedst kunne betale sig at bruge den tyske. Så snart du kommer over 69 €, er fragten gratis, og varerne vil i forvejen generelt være billigere end på den danske. Hvis du kun skal bestille en DaBird, ved jeg ikke, om det gør den store forskel.
[QUOTE=galath;1043071]Jeg har lige bestilt nye forsyninger her:
Der er også en dansk version af zooplus, hvor du kan få den:
Hvis du skal bestille mere end den, mad, grus m.m., så vil det bedst kunne betale sig at bruge den tyske. Så snart du kommer over 69 €, er fragten gratis, og varerne vil i forvejen generelt være billigere end på den danske. Hvis du kun skal bestille en DaBird, ved jeg ikke, om det gør den store forskel.[/QUOTE]
Og så er der selvfølgelig også den mulighed, at man køber en ægte DaBird (zooplus-varianten er en kopi). Jeg synes selv, den er for dyr i forhold til, hvor længe den holder her i huset.
Jaja, til grin kan stakkels bette Nobby altid blive
Tark
Og ja! Det spring var jo voldsomt!
[QUOTE=velfa;1042902]Nuuuuuurh, hvor er han sød!
Let og elefant!
Updated - - -
Ista fik slæbt en drillepind fra stuen og næsten helt ind i soveværelset i morges, da jeg var for længe om at op! Hun havde fået sin morgenmad og var klar til at lege![/QUOTE]
Tark
Jamen, hvad skulle hun dog ellers gøre når nu du er så langsom
Hold da op! Har kun leget med en skovkat, men han har det med at hoppe en meters penge op i luften for at få fat i pinden…
Og hvis det skal være fair, så gider han normalt ikke hoppe sådan… Hvis vi leger med pinden på gulvet, så gider han højst at sætte sig op for at nå den
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1042913]Jamen Nobby dog. Til toppen af kradsedimsen i ET hop! Hvor er du adræt!
Han er altså dejlig er han![/QUOTE]
Ehm… Han sætter af på pladen halvvejs oppe Ellers tror jeg slet ikke han ville ku få numsen med…
Det er han i hvert fald Og han syns vist os du er dejlig
[QUOTE=Ravn;1042930]Den flytter på sig!
Men hvor er han da bare kæææær og daaarlig! [/QUOTE]
JA! Han er efterhånden decideret aktiv nogen gange Det var ikke det vi købte
Takker
Ja, det er så hyggeligt han mener der skal leges på bestemte måder når kradsetræet er med På det her tidspunkt havde vi taget den tur en 4 gange inden jeg tændte kameraet - og jeg havde været helt ødelagt af grin over han blev ved med at gøre det samme
Som sagt, han sætter af midt på kradsetræet
Er glad for han gider lege med den - for de andre drillepinde dur bare ikke! Det SKAL være fjer!
Shhh… Jeg er sikker på den bare er med hver gang Han gør i hvert fald alt han kan for at ignorere hans møje med at komme helt op
Du skal være velkommen til at komme og gøre det Han tager gerne imod gæster, vores lille ‘reserverede’ kat
[QUOTE=Trine;1043043]Nå, hvor er han sød :D:D. Og LÆKKER!
Men må sige, at tempoet er noget lavere end her hjemme! Her er det indimellem hårdt at være mennesket:høhø:. Sigga er dæleme hurtig, når det stikker hende. Og så er yndlingslegetidspunktet fra 6.30-8!
Men vi skal klart have sådan en DaBird! Har forsøgt at kigge lidt, og det ser ud til at den skal bestilles hjem fra en af de udenlandske hjemmesider??[/QUOTE]
Nobby er bare generelt en doven kat Han skal helst bare ligge og flyde… Men udover hans falske DaBird så kan der os komme lidt fart på når han leger med bolde eller kanindele… Eller når han pludseligt ser sin egen skygge
Syns helt klart du sku få en fakeDaBird til Sigga - de er sjove
Jeps, han er helt vild
Og tak
Tark Du skal forresten være velkommen forbi og møde ham Udover jeg har ondt i halsen i dag, så er jeg ovenpå det der dumme speciale igen
Taaark
Ih, hvor blir man glad for alle de søde ord om sin kat