Bibbi, Binka, Birro og Bina

Så vil jeg lige spamme jer med billeder af mine elskede tamrotter. -tihi -love

Bibbi som to uger gammel. -love I daglig tale Bibbe.
Og Bina. -love I daglig tale Puttegris.
Binka ses her. -love I daglig tale Snulle.
Birro. -love I daglig tale Tullemulle.

Birro som lidt ældre. -love
Og dæmon-rotten. -tihi
Og et fællesbillede. :slight_smile:
-love -love
Binka. -love Her kan man se, hvordan hende og Birros øjne ser ud. :slight_smile:
Bibbi er ikke til at tage billeder af. -tihi

Det var lige nogle billeder af de dejlige tamrotter her i huset. -wehuu

Hvor er de søde, jeg har selv arbejdet meget med rotter og ved hvor søde og venlige de er.
Knus Elin

Rotter er ikke min kop te, men nu har jeg heller aldrig mødt tamrotter.

Disse her ser nu meget søde og fredelige ud og jeg tager dit ord på at det er de også -tihi

Tak fordi du viste dem frem -thumbs

[quote=Leopolds mor;69066]Hvor er de søde, jeg har selv arbejdet meget med rotter og ved hvor søde og venlige de er.
Knus Elin[/quote]

Tak. :smiley:
Ej, hvor sjovt. :smiley: I hvilken sammenhæng, hvis man må spørge? :slight_smile:

[quote=birtheras;69075]Rotter er ikke min kop te, men nu har jeg heller aldrig mødt tamrotter.

Disse her ser nu meget søde og fredelige ud og jeg tager dit ord på at det er de også -tihi

Tak fordi du viste dem frem -thumbs[/quote]

Bare rolig, de eneste gang, de har bidt mig, er når jeg har langærmet trøje på, så har de nappet igennem ærmet, og de gerne vil have heeele ærmet med ind i buret. -tihi Og det gør ikke engang ondt. -thumbs
Og tak. :smiley:

Ærligt så har jeg heller aldrig mødt en tamrotte, men de er garanteret søde og dejlige :smiley: :smiley:

Dét er de. -love

Nååårh, nogle søde pelsdyr :slight_smile: :slight_smile:

De ser rigtig søde ud
Hilsen Lisbeth

-wehuuJamen rotten
er faktisk et meget venligt dyr.

Mange gode hilsner
Mona

Hvor er de fine -forelsket

Hihi, ja. -tihi Og dejlig bløde. -forelsket

[quote=Coon Danica;69187]De ser rigtig søde ud
Hilsen Lisbeth[/quote]

Taark, og det er de også. -love

[quote=Mona;69247]-wehuuJamen rotten
er faktisk et meget venligt dyr.

Mange gode hilsner
Mona[/quote]

Nemlig. -thumbs Ihvertfald når vi snakker tamrotter.

Taark. -love

hvor er de kære :slight_smile: de er vildt nuser…

Tak. -love

Giver roserne videre til de små pus. -thumbs

Tak for kigget:):slight_smile:

Dine rotter ser meget søde og fredelige ud:D

[quote=Gitte E;69409]Tak for kigget:):slight_smile:

Dine rotter ser meget søde og fredelige ud:D[/quote]

Det er de skam også. -thumbsBortset fra hvis mine fingre lugter meget spændende, så bliver de lidt voldsomme. -tihi

Jeg har haft tre tamrotter - de er ikke mindre end FANTASTISKE!

Jeg savner dem tit:-)

Alle tre døde af kræft i to års alderen.

Fup var den bedste. Hun sad ALTID i min lomme og nogle gange faldt hendes hale ud af min lomme, når jeg stod og snakkede med folk. Så skulle I se folk hoppe!

hehe

Valerie Dyner var også skøn, men hun blev aldrig tam som Fup. Hun hed sådan fordi min veninde Tenna måtte døbe hende:-) Så skulle hun opkaldes efter Valeri fra Beverly Hills (SUK) og hedde Dyner fordi Tenna ville score på det. “Vil du med hjem til mig og se Dyner?”… Jeg husker fyrenes skuffelse:-)))

Den sidste var Kiksen, som måtte flytte, da Happy (kat) kom. Happy var jæger og Kiksen ville kæmpe til sidste bloddråbe (en rotte kan sagtens tæve en kat! jeg har set en vildrotte tæve mine tre voksne katte, da den gik ind i løbegården!) så Kiksen flyttede ud til en pige, hvor hun fik et halvt godt år, og så døde hun desværre også af kræft.

Jeg glemmer aldrig, da Fup døde. Dyrlægen skulle tage et røgentfoto og lagde hende i narkose (det kostede 1,5 kroner for narkosen :-)) og hun havde kræft i hele kroppen.
Jeg gik igennem Esbjerg uden min trofaste ven gennem næsten tre år i lommen og græd. En mand stoppede på cykel og sagde jamen hvad er der dog sket?
“Min kæledyr er aflivet”

“Nej nej da jeg har en gang fået aflivet en hund”
Mig"Ja men det her var en rotte"

Så så han helt mærkelig ud i hovedet:-)

Alle mine rotter var sort/hvide. Enorm renlige og fantastisk kloge. Meget klogere end mig:-)

Knus

[quote=lenschow;69667]Jeg har haft tre tamrotter - de er ikke mindre end FANTASTISKE!

Jeg savner dem tit:-)

Alle tre døde af kræft i to års alderen.

Fup var den bedste. Hun sad ALTID i min lomme og nogle gange faldt hendes hale ud af min lomme, når jeg stod og snakkede med folk. Så skulle I se folk hoppe!

hehe

Valerie Dyner var også skøn, men hun blev aldrig tam som Fup. Hun hed sådan fordi min veninde Tenna måtte døbe hende:-) Så skulle hun opkaldes efter Valeri fra Beverly Hills (SUK) og hedde Dyner fordi Tenna ville score på det. “Vil du med hjem til mig og se Dyner?”… Jeg husker fyrenes skuffelse:-)))

Den sidste var Kiksen, som måtte flytte, da Happy (kat) kom. Happy var jæger og Kiksen ville kæmpe til sidste bloddråbe (en rotte kan sagtens tæve en kat! jeg har set en vildrotte tæve mine tre voksne katte, da den gik ind i løbegården!) så Kiksen flyttede ud til en pige, hvor hun fik et halvt godt år, og så døde hun desværre også af kræft.

Jeg glemmer aldrig, da Fup døde. Dyrlægen skulle tage et røgentfoto og lagde hende i narkose (det kostede 1,5 kroner for narkosen :-)) og hun havde kræft i hele kroppen.
Jeg gik igennem Esbjerg uden min trofaste ven gennem næsten tre år i lommen og græd. En mand stoppede på cykel og sagde jamen hvad er der dog sket?
“Min kæledyr er aflivet”

“Nej nej da jeg har en gang fået aflivet en hund”
Mig"Ja men det her var en rotte"

Så så han helt mærkelig ud i hovedet:-)

Alle mine rotter var sort/hvide. Enorm renlige og fantastisk kloge. Meget klogere end mig:-)

Knus[/quote]

Ååh, de lyder godt nok dejlige. -love -love Fedt, at du også har haft tamrotter. -thumbs
Tak for din søde historie. -love