Bibi som reservemor

Bibi hjælper med at passe lillen:)
Hun er helt vild med den bette, så når Lou Lou hele tiden går låner og varmer Bibi hende :slight_smile:
Bibi hun vasker og nusser den lille og ruller sig sammen om den lille så kun lige hovedet stikker frem :tihi:

Det går dog lidt bedre med at Lou Lou bliver i kassen…hvis vi altså stiller den midt på sofabordet…så det gør vi så :høhø: for det syntes Lou Lou bedst om :slight_smile:

Men den står på sutteflaske endnu :S

Åh hvor er de bedårende, det kan da ikke blive bedre med sådan en reserve mor, Håber dog at Lou Lou snart selv tager sig af den lille skønhed. Men hvad gør man ikke for de kære kattemødre og en killingekasse på bordet er vel det mindste

MVH
Gitte

Ejjjj hvor fedt, under de knap så gode omstændigheder, så må det da siges at være optimalt for at holde en killing varm :thumbup:

Hold da op nogle nuser billeder :inlove:

Hvor er Bibi bare dejlig :inlove::inlove:

Med den start kan det da kun gå godt :kryds:

hvor er det bare sødt at se på! :slight_smile:
dog trist med at Lou lou =)

Nååårh hvor er det bare nogle mega nuttede billeder! :inlove:

Og sikke en dejligt ansigt mindstekatten har.

Hvor er det skønt at se på :slight_smile:

Sikke en skøn reservemor :smelter:
Men derfor håber jeg stadigvæk at der sker fremstridt med Lou Lou:)

Åhhhr, det luner helt ind i hjertet, at se de dejlige billeder :wehuu::wehuu:

Tak skal I have :slight_smile:
Ja, det er godt at Bibi vil hjælpe, men jeg håber at Lou Lou snart klarer det selv :kryds:

Årh, det der er bare for sødt. Sikke en dejlig og omsorgsfuld reservemor. :wehuu:

Jeg sidder og tænker på om ikke Bibi kunne finde på at lægge mælk ned? Jeg havde en tæve der malkede når der var killinger der pev.
Men dejlige billeder og en missemor er nu bedst men en hundepels kan da også sagtens være dejlig :slight_smile:

Nårh hvor er det sødt :hjerte: dejlig reserve mor, de ender nok med et helt specielt forhold hund og kat :inlove:

nååååååh :smelter::smelter:

Det er da nogle helt fantastiske billeder - og en dejlig Bibi du har der, der gerne vil være varmedunk.

[QUOTE=DK Sugieh;792905]Jeg sidder og tænker på om ikke Bibi kunne finde på at lægge mælk ned? Jeg havde en tæve der malkede når der var killinger der pev.
Men dejlige billeder og en missemor er nu bedst men en hundepels kan da også sagtens være dejlig :)[/QUOTE]

Jeg har selv tænkt den tanke :slight_smile:
Min søster havde engang en gravhund som adopterede et kuld nyfødte killinger.
Men jeg håber at Lou Lou kommer til at klare det.

Ja, det får de nok. :slight_smile:
Det har Bibi til Kalle, ham var hun helt vild med da han var lille. :slight_smile:
Og endnu sidder Bibi og Kalle tit og vasker og nusser hinanden.

Ååååårh Bibi :hjerte: Du er da så sandelig en fantastisk hund!! :wehuu:

Ååårh, bedårende! :wehuu:
Håber hun klarer den :kryds:

Det var da fantastiske billeder. :slight_smile: Der gemmer sig et stort hjerte i den dejlige, lille hund. :hjerte: