Bibi's bebser

Bibi’s de små…FEDE…bliver 3 uger i morgen :)(stadig navnløse, jeg aner ikke hvad de skal hedde :surrender1:)
Jeg glæder mig til at der kommer lidt mere krudt i dem.:smiley:
De er noget længere tid om at blive sjove i forhold til kattekillinger…de bare sover eller hænger i Bibi’s patter :tihi:

De er da bare sååååååååå søde…og såååååååååå fede. :slight_smile:

Den med maven i vejret, er da den sødeste…nej, sikken noget vrøvl jeg skriver, de er nemlig bare søde alle 3…og Bibi, som hun ligger der…

[QUOTE=Sim-Sim;911953]De er da bare sååååååååå søde…og såååååååååå fede. :slight_smile:

Den med maven i vejret, er da den sødeste…nej, sikken noget vrøvl jeg skriver, de er nemlig bare søde alle 3…og Bibi, som hun ligger der…[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, ham som ligger med mavsen er i vejret er…særlig TYK :tihi:

Lille Mulle :hjerte:

Jeg har stadig ikke set ham med øjnene åbne :venter:

Hun er godt nok en fabelagtig mor på alle måder, hende Bib’sen
Det er nogle helt fantastiske børn

[QUOTE=galath;911985]Lille Mulle :hjerte:

Jeg har stadig ikke set ham med øjnene åbne :venter:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Her er et helt nyt og MEGET dårligt…måske med lidt god vilje du lige kan se at øjnene er åbne nu :tihi:
Det er så svært at tage foto af dem…ihvertfald når det er mig som står bag kameraet :høhø:

[QUOTE=kamikaze;911990]Hun er godt nok en fabelagtig mor på alle måder, hende Bib’sen
Det er nogle helt fantastiske børn[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja Bibi er helt utrolig…hvis alle mødre bare var som hende…så gik der aldrig noget galt…hun ELSKER sine små bebser så højt og gud nåde den kat som får vovet sig ind i hendes kravlegård :tihi:…det sker nu alligevel et par gange om dagen og jeg skal lige love for at de bliver fulgt meget hurtigt ud igen af Bibi…:tihi:

Verdens farligste dyr…er en mor

Ja…det fandt vi ud af i dag med Heaven. :uha:
Hun er ikke så glad for de andre misser her lige for tiden, så hun har fået spisestuen.
Jeg åbnede døren for at gå derind og Emily ville med…det gik bare helt galt…Heaven røg efter hende og der blev bare slåskamp…alle katte her blev helt ude af den…gemte sig og jeg ved ikke hvad…Alfen lå og gemte sig ude i køkkenvasken (han kunne slet ikke ses :tihi:) Merlin som Heaven ellers er så glad for havde hun fanget ude i kaninburet…godt Tommy kom ned og fik fanget hende…nøj, her var virkelig panik…så jo…en mor er verdens farligste dyr :uha:

Nuuuuuuuuu jeg vil altså have den lille sorte… åh den hvide hage og pletterne på mavsen, den mavse er bare så kysseklar. I er aldrig på Sjælland vel ? For så måtte i godt tage mig med hjem så jeg kun skulle med tog tilbage igen… efter hvalpemøs suk.
Jeg er bare så hvalpe skurk når jeg ser de små pus…

Nej - det var det jeg vidste Jeg kan altså ikke se billederne. Og især enkelt steder på billederne - jeg altså ikke kan se - er HELT slørede…
Hmmm gad viiiiide hvorfor mon

:lol:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

[QUOTE=Kamilia;912075]Nuuuuuuuuu jeg vil altså have den lille sorte… åh den hvide hage og pletterne på mavsen, den mavse er bare så kysseklar. I er aldrig på Sjælland vel ? For så måtte i godt tage mig med hjem så jeg kun skulle med tog tilbage igen… efter hvalpemøs suk.
Jeg er bare så hvalpe skurk når jeg ser de små pus…[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Det er sjovt at det er den sorte alle falder for :smiley:
Jo, vi er da af og til en tur på Sjælland…så måske vi kunne finde på noget en dag :slight_smile:

Ham den lille fede er da fundstændig fantastisk!
Jeg er helt solgt:smelter:

[QUOTE=Theomilou;912082]Ham den lille fede er da fundstændig fantastisk!
Jeg er helt solgt:smelter:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;912078]Tak :slight_smile:
Det er sjovt at det er den sorte alle falder for :smiley:
Jo, vi er da af og til en tur på Sjælland…så måske vi kunne finde på noget en dag :)[/QUOTE]
Jeg ville helt bestemt prikke på den lille mixede i midten :inlove:

Hvor er de fine. :hjerte: De er jo snart lige så store som deres mor og begynder da også så småt at ligne hunde… :smiley:

Det er også min favorit, det er pigen :hjerte:

Ja, de er begyndt at minde lidt mere om en hund :tihi:
Men meget bagud i forhold til killinger :høhø:

De er da bare så nuser :wink: men sikke en overskrift, var ved at få kaffen galt i halsen indtil jeg godt kunne se, at det jeg troede der stod (Bibis babser) var forkert…SS

Ihh de er bare SÅ nuttede!! :smelter: