Bicolourens Hobbyudstilling, 17. februar i Friheden, Hvidovre

Så er der åbnet for tilmelding til Bicolourens Hobbyudstilling 2013,
som afholdes søndag d. 17. februar 2013 i Frihedens Idrætscenter i Hvidovre.

Jeg var med som tilskuer sidste år, hvor det var en rigtig hyggelig hobbyudstilling.
Derfor tilmelder vi i år vores egen bicolour: Snehvide, huskat og pensionist :slight_smile:

Det plejer at være en meget hyggelig dag :slight_smile:

nogle der kører igennem give/billund der skal med ?

Gælder semi-langhårede huskatte som huskatte på en hobbyudstilling?

Jep … Inge havde f.eks. Cæser med sidste gang og han scorede højere points end min korthårede Spotty :venter:

Du spørger om hubbyudstillinger generelt? Så vil det nok være en god idé at oprette en særskilt tråd…

Men for denne udstilling findes en tilmeldingsblanket med én huskatteklasse, hvilket må betyde alle pelslængder.

:tihi: Det lyder godt nok fristende, men der er langt :venter:

Spotty var meget ung sidste år - I år kan han sikkert revanchere sig. :wink:

Spotty skal ikke ud at køre bil mere, medmindre jeg SKAL afsted med ham til f.eks. dyrlæge … men måske Andrea vil lufte Bumle igen :slight_smile:

Det kunne da faktisk være meget skægt at prøve at udstille min lille Buller-pige (huskat) - meeeen jeg aner jo hverken hvordan man gør, eller om hun ville tage det nogenlunde pænt… :?

Hmmm… Det skal vidst overvejes… :gruble:

Hm jeg er jo bogstavlig talt nabo til idrætscenteret :slight_smile: Så mon man sku tilmelde, man kan vel godt komme med en birma ik?

Jo, alle godkendte racer er, så vidt jeg ved, velkomne :slight_smile:

Bicolourens hobbyudstilling er i øvrigt smadder hyggelig :slight_smile:

Den måtte gerne liiiiige havde været en uge senere, så havde jeg kunne komme med en baby :smiley:

Kommer du så med en voksen Annie?

Måske :slight_smile:

Jeg håber sådan at det kan lade sig gøre, med en familie fødselsdag dagen efter, der bliver holdt i weekenden. :kryds:

Det er jo også ganske tæt på mig, så det er rart med en udstilling hvor man ikke skal op klokken l*rt om morgenen. :tihi:

[QUOTE=DK Thomani;998324]Jo, alle godkendte racer er, så vidt jeg ved, velkomne :slight_smile:

Bicolourens hobbyudstilling er i øvrigt smadder hyggelig :)[/QUOTE]

midlertidig godkendte er også velkommen;)

“Stamtavle samt kryptorchidattest og vaccinationsattest skal forevises.”
mener de det :open_mouth:

[QUOTE=tzari;998899]…
“Stamtavle samt kryptorchidattest og vaccinationsattest skal forevises.”
mener de det :O[/QUOTE]

Hvis nu man som jeg overvejer måske at melde Honey til… han har jo ikke stamtavle som huskat så det gir sig selv… men kryptorchidattest, skal han også fremvise sådan en som huskat :øhmm:

Jamen plejer man at have kryptorchidattest når man udstiller fertile hanner? Nej har ikke lige undersøgt da det ikke har været relevant før?

Eftersom man mig bekendt ikke må udstille kryptorchide fertile hanner virker det da meget logisk, at man skal kunne forevise den på forlangende. At det så garanteret ikke er altid, man bliver bedt om at vise den, gør ikke kravet mindre korrekt :slight_smile: