Bicolourens Hobbyudstilling, 17. februar i Friheden, Hvidovre

Jamen er da ret let at mærke efter hvis man er i tvivl? Men må da hellere få sådan en lavet på ham så jeg ikke får problemer hvis det virkelig er påkrævet :open_mouth:

Sådan rent generelt, så plejer opdrætterne jo bare at få den lavet samtidig med killingens vacciner, og har man stamtavlen får man det stemplet på der :slight_smile: (og ellers får jeg bare lige min dyrlæge til at notere det i sundhedsbogen, og så skrive over i stamtavlen når jeg modtager den - det skal jo være bag på stamtavlen på FIFe/FD katte for at være gyldigt til at sende ind når kattens killinger skal have stamtavler)

Nogen der ved om der plejer at komme meget publikum til denne udstilling?

[QUOTE=FinnFrode;998190]Så er der åbnet for tilmelding til Bicolourens Hobbyudstilling 2013,
som afholdes søndag d. 17. februar 2013 i Frihedens Idrætscenter i Hvidovre.[/QUOTE]

Og sidste tilmeldingsfrist er næste fredag, d. 10. januar…

[QUOTE=]Jeg var med som tilskuer sidste år, hvor det var en rigtig hyggelig hobbyudstilling.
Derfor tilmelder vi i år vores egen bicolour: Snehvide, huskat og pensionist :)[/QUOTE]

Som prinsessens selskabskat har jeg nu også tilmeldt
den erfarne udstillingsløve Dushara Tatters And Rags - SOM-n, klasse 8 :slight_smile:

Kommer du julie?

Jeg kan ikke rigtig bestemme mig, manden syntes der er rigtig meget “kat” jeg skal til i februar og marts… Og jeg havde egentlig tænkt mig at udstille kuldet, men to af killingerne skal TN så jeg ved ikke om de kan nå at blive klar…
Kommer du?

Jeg overvejer det, kan jo næsten se hallen fra mit vindue :smiley:

[QUOTE=Prinsessejulie;1005349]Jeg kan ikke rigtig bestemme mig, manden syntes der er rigtig meget “kat” jeg skal til i februar og marts… Og jeg havde egentlig tænkt mig at udstille kuldet, men to af killingerne skal TN så jeg ved ikke om de kan nå at blive klar…
Kommer du?[/QUOTE]

Jeg kommer, og overvejer pt om min smukke Tabby ikke skal med :smiley:

Er der andre der har fundet ud af om de skal med?

Jeg kommer med min pige :slight_smile:

Nååh jeg ville gerne se Finn’s fede forædte forkælelsesdyr Live :slight_smile: Kunne være man skulle smutte forbi, katte bliver man jo aldrig trætte af at se på :hjerte:

Jeg kommer sammen med min søster.

Jeg må så skuffe med, at Rags nok får lov at blive hjemme, da han skal til Kristianstad lørdagen efter. Men han er jo også tit på udstilling.

Til gengæld vil Prinsesse Snehvide - “skønnest i verden her” - være på sin første og eneste udstilling nogensinde. :hjerte:

Jeg er lidt spændt på, hvordan hun tager det, og mit valg med at lade Rags blive hjemme er også fordi, at hvis hun går amok, så de ikke kan enes i buret, kan han få skadet sit gode udstillingstemperament. Jeg tror ikke, det sker, men hellere safe than sorry…

Jeg har allerede fortalt min mor at hun er dybt optaget den dag, og skal på udstilling med mig. :slight_smile:

Hun glæder sig til at hilse på en masse katte, og jeg glæder mig til at se Snehvide! :hjerte: (Håber hun kan lide udstillinger)

Åh ja det lyder som den rigtige beslutning! - Men at få lov at se Prinsessen på sin første og eneste udstilling, ville da også være et privilegium.
Jeg må se om vores 5-årige kan lokkes til en tur, hun er ikke helt så entusiastisk omkring katte som mor og far (endnu!).

[QUOTE=FinnFrode;1027633]Jeg må så skuffe med, at Rags nok får lov at blive hjemme, da han skal til Kristianstad lørdagen efter. Men han er jo også tit på udstilling.

Til gengæld vil Prinsesse Snehvide - “skønnest i verden her” - være på sin første og eneste udstilling nogensinde. :hjerte:

Jeg er lidt spændt på, hvordan hun tager det, og mit valg med at lade Rags blive hjemme er også fordi, at hvis hun går amok, så de ikke kan enes i buret, kan han få skadet sit gode udstillingstemperament. Jeg tror ikke, det sker, men hellere safe than sorry…[/QUOTE]

Det er ærgeligt Rags ikke kommer med, men jeg glæder mig til at se skønheden Snehvide live!

Jeg kommer med en lille salgsstand - men uden katte… udstillingsprogrammet er temmelig stramt i marts, så de får lov at slappe af så længe som muligt :slight_smile:

Det kunne ellers have været skønt at hilse på nogle af dine katte! :smiley:
Jeg er fascineret af navnene på dem… :klapper:

Emil er en af de faaaarlige persere, der kigger på stakkel små bimser… :tihi:

Da vi jo nærmest også er naboer til hallen, så er det bestemt ikke utænkeligt at vi kigger forbi som publikum. Det ville da være skam at lade chancen for at se på skønne katte gå ens næse forbi.
Og Finn, glæder mig rigtig meget til også at få set Snehvide IRL :wehuu: