Bid fra bremser

Ja nu står vi igen med samme problem som i maj.:frowning:
Barbelo har igen været i klammeri med bremser (som vi desværre lider under i år)
Barbelo kom ind fra haven af med store krads mærker og buler op og ned af halsen som sidst og nu også oppe på hovedet :frowning:
Hun var inde og nusser og blive redet , så går hun ud i haven ca ½ time efter kommer hun ind og ser sådan ud .
Og vi har ikke hørt noget døre og vinduer står ellers åben:S
Ja er græde færdig , det ser forfærdelig ud og det irritere hende meget . :ked:
Jeg har stadigvæk tabletter og salv fra sidste gang , fik jo rigeligt med hjem for en sikkerheds skyld
Men sidste gang gik det langtid , hvor hun kradse i det ,også når hun fik kløstillende .Og den her gang har hun kradset meget mere .

Nogen som har nogle for slag hvad jeg ellers kan gøre for at hjælpe hende .
Jeg har lige klippet hendes kløer . Hvad kan jeg ellers gøre :?

Den med bremser har vi heldigvis ikke været på (7-9-13), så har ikke nogen erfaring med katte og bremser.

Jeg tror jeg ville konferere med dyrlægen, der kan være kommet nyt og ny viden siden sidst

Go’ bedring

[QUOTE=danpia;642794]Den med bremser har vi heldigvis ikke været på (7-9-13), så har ikke nogen erfaring med katte og bremser.

Jeg tror jeg ville konferere med dyrlægen, der kan være kommet nyt og ny viden siden sidst

Go’ bedring[/QUOTE]

Tak har snakket med min dyrlæge i middags , og hun sagde jeg skulle gør som i maj med salve og tabletter .