Big Bang Babyer 10 uger

Jeg nåede heldigvis at få taget ugebilleder af rødderne i dag, selvom det begyndte at regne midt i det hele. :slight_smile:

Killingerne var heldigvis ligeglade, så jeg knipsede løs indtil regnen blev så slem at jeg var nervøs for mit kamera :slight_smile:

Penny :hjerte:

Leo :hjerte:

Cooper :hjerte:

Håber i nyder dem lige så meget som jeg :slight_smile:

Annie bør have karantæne når hun sætter sådanne billeder ind. Vi andre får jo både hjerteflimmer og susen for øjnene

Flot, for regnvejr er nemlig også udmærket fotovejr, hvor alt det grønne bliver ekstra friskt. Og killingerne ser så godt ud med lidt støvregn i pelsen. :ok:

Enig!
Annie er farlig for os!

Som tiden altså bare flyver af sted, og de vokser sig større og flottere! :wehuu:

helt enig! :ups:

jeg sidder her og bliver ENDNU mere skudt i ham Leo der…
Penny og Cooper ser super lækre ud - men Leo stjæler mit hjerte HVER gang der vises billeder af ham :hjerte: :savle: :inlove: jeg kan altså ikke tåle at se så lækker en skovbamse-baby :hjerte: :inlove:

Aj, nu er der slet ingen af dem, der har knurhår :klapper:

De er søde alle tre, men det glimt, Cooper har i øjnene på det første billede - uha, jeg tror, han kan lave nogle vældig gale streger :uha: :slight_smile:

Sååååå dejlige billeder altså!!

:wehuu::wehuu::wehuu:

I de bliver smukkere og smukkere for hver dag der går -:hjerte:

• I kan bare det med at lave smukke killinger :smiley:

Tusind tak allesammen, hvor er i søde :slight_smile:

De er vel nok søde, hver og en! :wehuu:

De er så lækre alle tre, men Penny stjæler virkelig mit hjerte :smelter:

Må vist tilslutte mig den karantæne :wink:

Skønne billeder som altid fra dig Annie :rock:

Penny :wehuu: Åhh en lille skat - så nuser med den mørke næsetip :hjerte:

Leo :love2: Smuk og lækker som en lille kopi af hans dejlige far :hjerte:

Cooper :inlove: fræk sag, som står godt på sine ben :hjerte:

Som altid knald gode billeder fra din kant Annie :thumbup: Og killingerne?? De er bare :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: (sgu!)

Fantastiske billeder og smukke killinger! Man smelter jo helt! :smelter:

Tusind tak allesammen :slight_smile: