Big Bang Babyerne fylder 3 uger

De er bare SÅ søde og kommer myldrene over til kanten af fødekassen når de hører os :hjerte:

De har også været ude af kassen nogle gange, og de små radiobiler vader bare derudaf med halen højt løftet :hjerte:

Thomanis Penny:

Thomanis Leonard Leakey Hofstadter:

Thomanis Sheldon Lee Cooper:

Jeg beklager at de fleste er så uskarpe, men mit kamera driller helt vildt i øjeblikket.

Årh Leonard er da totalt bedårende :hjerte: :inlove: De to andre er også enormt nuttede, men årh Leonard :ups:

Hold da op, hvor er de skønne - små charmetrolde alle tre.

:smelter::smelter::smelter:

Uha, hvor er de dejlige, når de sådan kommer stavrende hen imod én. :slight_smile:
:hjerte::hjerte::hjerte:

de er deeeeeeeeeeeejlige :smelter:

Hvor er de bare skønne, Annie :lovelove:
Og hvor er det nuttet med Pennys’ tofarvede snude :slight_smile:

Hvor er de skønne :wehuu:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Tusind tak for de søde ord allesammen :slight_smile:

Jeg tror forresten at Leo måske er smoke. Han er begyndt at få lyse hår rundt i øjenkanterne og i kanterne
af ørerne og så har han i det rigtige lys spøgelsesstriber, så jeg kan faktisk se at han er blotched tabby :slight_smile:

Men nu må vi se :slight_smile:

Bedårende små :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvordan kan tiden gå SÅ hurtigt ? De er bedårende…især Penny-pigen. ;0)

Ih de er altså bare skønne alle 3 :hjerte:

Ej hvor er de bare søde! :wehuu:

Wauw coopers blik :hjerte:

Er du sikker på, det er kameraet, der er noget galt med? Jeg synes jo ikke, du er den eneste, der laver uskarpe billeder af nysgerrige og urolige killinger :slight_smile:

Sheldon er helt forfærdelig nuttet, lige en lille bitte anelse mere end de andre to - men det er vist kun så lidt, at det ikke helt kan måles :hjerte:

Hvor er de bare über-cute :wehuu:
og gode nave fra en go serie :smiley:

De er skønne og dejlige.

Nåååå Den aller kæreste alder:inlove::inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni

Åh gud hvor er de kære :inlove: Jeg må nok indrømme at have en ret stor svaghed for Penny :hjerte:

[QUOTE=galath;847866]Er du sikker på, det er kameraet, der er noget galt med? Jeg synes jo ikke, du er den eneste, der laver uskarpe billeder af nysgerrige og urolige killinger :slight_smile:

Sheldon er helt forfærdelig nuttet, lige en lille bitte anelse mere end de andre to - men det er vist kun så lidt, at det ikke helt kan måles :hjerte:[/QUOTE]

Nu plejer Annie så at være en af dem der godt kan finde ud af at få stillet skarpt, selv når de når den rigtig udfordrende alder :tihi:

Tusind tak allesammen, jeg synes også selv de er über cute lige nu. Det er bare den skønneste alder :hjerte:

[QUOTE=galath;847866]Er du sikker på, det er kameraet, der er noget galt med? Jeg synes jo ikke, du er den eneste, der laver uskarpe billeder af nysgerrige og urolige killinger :slight_smile:

Sheldon er helt forfærdelig nuttet, lige en lille bitte anelse mere end de andre to - men det er vist kun så lidt, at det ikke helt kan måles :hjerte:[/QUOTE]

Jeg ved det ikke, men kameraet har det med at drille ind imellem men det er også fra januar 2007 og har jo taget MANGE billeder efterhånden.

[QUOTE=Eife;847954]Åh gud hvor er de kære :inlove: Jeg må nok indrømme at have en ret stor svaghed for Penny :hjerte:

Nu plejer Annie så at være en af dem der godt kan finde ud af at få stillet skarpt, selv når de når den rigtig udfordrende alder :tihi:[/QUOTE]

Penny bliver hjemme :inlove:

Ja, det plejer at gå okay. Nu må vi se når de bliver gamle nok til at komme med udenfor i lyset, så bliver billederne forhåbentlig bedre :slight_smile: